Gjest Gjest_Maria_* Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 hei:) er det noen som vet om noen butikker( ikke internett ) som selger enkle julekjoler? jeg ønsker meg inderlig en liten kjole som skal være rød med eller uten blitter på som sitter tett til kroppen og slutter ca. midt på lårene. den må helst ha stropper. og ikkev ære veldig sexy på en måte. bare halt normal kjole. stoffet spiller ingen rolle, bare det ikke er fløyel++. setter veldig pris på svar. jeg bryr meg ikke om prisen, bare sån infor. men hvis noen vet om noen butikker så ikke nøl med å svare! jeg blir innmari takknemmelig for svar!
mumlen Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 Prøv Oasis og Voice of europe! finner alltid fine kjoler der:) litt for mange....
Lilywhite Skrevet 3. desember 2007 #3 Skrevet 3. desember 2007 Jeg så for et par uker siden at Match hadde en kort rød julekjole til utstilling, med v-formet utringning og dermed ganske brede stropper...
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2007 #4 Skrevet 3. desember 2007 Jeg så for et par uker siden at Match hadde en kort rød julekjole til utstilling, med v-formet utringning og dermed ganske brede stropper... Vil bare si at jeg har kjøpt den kjolen. For det første er den veldig utringet og så farger den! Jeg hadde på meg hvit BH under, og den er ikke hvit lenger
lillesky Skrevet 5. desember 2007 #5 Skrevet 5. desember 2007 Vet om flere som har kjøpt denne på H&M, og den er utrolig fin! Vurderer selv å kjøpe den i sort. Den finnes i sort, grønn, hvit, burgunder og sennepsgul.
Tulipanpiken Skrevet 5. desember 2007 #6 Skrevet 5. desember 2007 De har hatt en veldig fin på H&M! Både i rød og i sort. Den rekker ca. til kneet, er ermeløs og med v-utringning og en liten sløyfe rett under brystet i samme farge som kjolen. Utrolig stilig og figurnær. Ta deg en tur og se om de fortsatt har den I vanlig dameavdeling.
Lilywhite Skrevet 6. desember 2007 #7 Skrevet 6. desember 2007 Vet om flere som har kjøpt denne på H&M, og den er utrolig fin! Vurderer selv å kjøpe den i sort. Den finnes i sort, grønn, hvit, burgunder og sennepsgul. Enig i at denne er veldig fin, har den selv i hvit, men tviler på at jeg kommer til å bruke den i julen, siden jeg synes den er mer sommerlig i hvit...men funker kanskje som julekjole i svart ja men tror ts var ute etter en rød kjole?
lillesky Skrevet 6. desember 2007 #8 Skrevet 6. desember 2007 Enig i at denne er veldig fin, har den selv i hvit, men tviler på at jeg kommer til å bruke den i julen, siden jeg synes den er mer sommerlig i hvit...men funker kanskje som julekjole i svart ja men tror ts var ute etter en rød kjole?
Litjmusa Skrevet 5. desember 2014 #9 Skrevet 5. desember 2014 Noen som vet hvor de selger kjoler fra frock and frill i butikkene? Håper å finne en butikk i Trondheim
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå