Tinelise Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 når d står drop b.. hva i alle dager skal jeg gjøre da? jeg skjønner liksom poenget, men hva ser jeg etter på gitarstemmeren? jeg trodde jeg hadde skjønt d, men så høres d ikke heeelt riktig ut likevel
Tinelise Skrevet 4. desember 2007 Forfatter #2 Skrevet 4. desember 2007 å snille noen.. jeg har veldig lyst å lære meg denne sangen altså dytter innlegget mitt til toppen igjen og for de som ikke skjønte forklaringa mi legger jeg med hele forklaringa fra der jeg fant sangen: Tuning: drop B(tune the low E string down to B, two octaves below 5th string, or the same as the low B string on a 7string guitar) w/ all strings tuned down 1/2 a step
TheHairyToothfairy Skrevet 4. desember 2007 #3 Skrevet 4. desember 2007 Litt usikker, si hva sang det er, gi gjerne hele tab'en.
Tinelise Skrevet 4. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. desember 2007 nå trooor jeg at jeg har funnet noe som blir riktig hvertall bare gitarstemmeren min som er litt fucka. men d er som å si at alle strengene er i b? har jeg forstått d da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå