Gå til innhold

norges yngste Bestemor

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Mie_*
Skrevet

Det forteller kuna t mor/bestemor har lidd under alvorlig mangel på prevensjon og/eller veiledning i hvordan den skal brukes...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor ble innlegget mitt om at det er sjukt å bli mor som 13-åring slettet? Er ikke dette ganske opplagt? Er det bra og naturlig og fint at barn som såvidt har kommet i puberteten har samleie og får barn? NEI.

Skrevet

Er det den samme dama som er her? Hun var 30 da hun ble bestemor, men det var jo i 2002..

Skrevet

Jeg synes ikke det er noe å lage en sak ut av. Det er snakk om kvinner som har foretatt et selvstendig valg med å bære frem barn i ung alder. Et valg de bør respekteres for.

Skrevet

Utrolig hva man skal henge seg opp i.

Javel, så valgte de å beholde barnet selv om de var i yngste laget kanskje. MÅ det være negativt? Med all dritten og sladderet man leser i aviser og se og hør i dag, så synes jeg sånt som dette er koselig å lese.

Gjest lillelinn
Skrevet

min mamma var 35 da hun ble bestemor... min mormor var 52 da hun ble oldemor---mulighetene for at jeg KAN bli bestemor i en alder av 33 år er jo til stede... men jeg tviler på at min datter fører dette tidling gravid syndromet videre, hun er en veldig målbevist og skoleglad frøken

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...