Gå til innhold

vistadritt

Anbefalte innlegg

Gjest Sisalull
Skrevet

leste en plass om ubrukelige ting som er laget. Det var alt fra duppeditter til VISTA.

Vista ligger på 10 plass. Så da er det dårlig med tanke på hva B.gates har produsert av andre ting.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

jeg slenger meg på den gjengen som mener vista bare er litt forut sin tid :) selv om jeg ikke er helt sikker på om jeg virkelig tror på d..

btw.. så har jeg ikke vista for jeg regner d som dritt å være :icon_smile:

Endret av Tinelise
Gjest Blondie65
Skrevet

Vista krever tilvenningstid - inkludert at fullt brukendes printere må kasseres fordi den helv... printerleverandøren ikke gidder - verken i dag eller i fremtiden - å lage printerdrivere til Vista.

Office 2007 ... det sliter jeg med. Vista har jeg vendt meg til.

Skrevet

Jeg bruker Vista... Ser ikke hva som er gale med det. Så langt har det gjort mye ting lettere for meg. Jeg slipper ofte å lete etter problemer på dataen selv, Vista varsler meg om det er eventuelle problemer. Den gjør en bedre jobb med oppdateringer av drivere enn XP der måtte jeg gjøre det manuelt.

Skrevet

Jeg HATER Vista!! hehe :)

Kanskje ikke hater, men programmet irriterer meg.

Det er nesten ikke kompatibelt med noen spill, om om det er det så har det kjempeproblemer med å drive de. Alt går tregt og det hakker.

Har heller aldri vært borti et system som jobber tregere, alt tar ekstra lang tid :P

Men, i morgen går jeg tilbake til XP, og gjett om jeg gleder meg!!!! :D:D:D

Skrevet

Jeg tør ikke prøve Vista jeg, for har hørt om så mange som har fått problemer med pcen etter å ha fått vista... :sukk:

Skrevet

Ååå, jeg elsker vista.. Og så lenge wow funker med det så er jeg fornøyd.. Dessuten har de fleste store spill fått oppdateringer og alle tingene jeg bruker sammen med maskinen funker hvertfall..

Skrevet

Vista + Office 2007 er aller best!

Har kjørt det snart i et år (installerte i romjula i fjor) og er veldig happy. OK, så er det programmer som ikke funker på det, men det er så langt ingen viktige programmer jeg ikke har fått kjørt.

Vista trenger nok litt mer RAM enn det XP gjør, men med litt tuning, så går det meste fin-fint.

Skrevet

Jeg er av den typen som absolutt må teste ut ting selv, og jeg sier heller ikke at noe er dritt før jeg har prøvd det selv. Når det gjelder Vista så plager det meg litt at veldig mange forteller meg hvor dårlig dette er basert på hva dem leser og dermed råder meg til ikke å bruke det. Det blir liksom litt for dumt. At man velger å ikke benytte grunnet erfaringer er selfølgelig greit.

Jeg installerte Vista temmelig tidlig og det manglet et par drivere her og der og noen bugs var det selfølgelig. Etter en liten periode på noen måneder så ordnet dette seg helt fint, og jeg synes vista fungerer utmerket i dag. Litt tilvenning er det men det går fort over. Da er jeg enig med Blondie65 her angående office 2007.....den er litt verre:)

Men uansett så bunner det ut i en ting. Dersom du har bestemt deg for ikke å like Vista så nytter det ikke hvor bra det er. Du vil bli misfornøyd uansett. Jeg gikk inn med åpent sinn ettersom jeg IKKE viste og ble gledelig overrasket.

Utrolig nok så virker det som folk flest er mest misfornøyd over at det ser bra ut.....hehe

Gjest Blondie65
Skrevet
Jeg er av den typen som absolutt må teste ut ting selv, og jeg sier heller ikke at noe er dritt før jeg har prøvd det selv. Når det gjelder Vista så plager det meg litt at veldig mange forteller meg hvor dårlig dette er basert på hva dem leser og dermed råder meg til ikke å bruke det. Det blir liksom litt for dumt. At man velger å ikke benytte grunnet erfaringer er selfølgelig greit.

Jeg installerte Vista temmelig tidlig og det manglet et par drivere her og der og noen bugs var det selfølgelig. Etter en liten periode på noen måneder så ordnet dette seg helt fint, og jeg synes vista fungerer utmerket i dag. Litt tilvenning er det men det går fort over. Da er jeg enig med Blondie65 her angående office 2007.....den er litt verre:)

Men uansett så bunner det ut i en ting. Dersom du har bestemt deg for ikke å like Vista så nytter det ikke hvor bra det er. Du vil bli misfornøyd uansett. Jeg gikk inn med åpent sinn ettersom jeg IKKE viste og ble gledelig overrasket.

Utrolig nok så virker det som folk flest er mest misfornøyd over at det ser bra ut.....hehe

Din Side testet Vista da det kom (slakt) og et år senere (utrolig hvor fort man vender seg til + bug fiks'er som fikset det verste).

Når det gjelder Office går det seg helt sikkert til det også - men jeg strever enda med

-hvordan jeg skifter navn på en fil (altså lagre som)

-lett som en gal etter "målsøking" i Excel (måtte til slutt <grøss> lese hjelp'en)

Det er sikkert mer men det var dette jeg kom på nå. Jeg prøver HARDT å ikke skifte til 2003 menyer, skal enda la det gå noen måneder og hvis jeg stresser like mye f.eks. i februar 2008 så gir jeg opp og går til "std" menyer.

Det er ingen tvil om at oppdateringer og sikkerhet er mye bedre i varetatt i Vista. Jeg gleder meg også til det medfølgende Norman Virus Kontroll abonnementet går ut for da går jeg tilbake til Norton igjen. Maken til møkka program skal man lete lenge etter.

(Ja du kan - helt uten feilmelding - få lov å oppdatere deg - uten å si "x virker ikke", "y kjører ikke" - jeg får jo hjertestans hver gang).

Skrevet

Nå er jeg ikke sikker på om dette er et spørsmål men å skifte filnavnet i office 2007 er enkelt. Bare trykk på office ikonet øverst til venstre så har du menyen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...