Gjest Gjest_jente_* Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 Jeg brukte pillene i to uker i sommer men har etter det ikke brukt det. Så kom jeg over et nettsted som skrev at det var sunt med betaktaron fordi det omdannes til a vitamin. Jeg bare lurer på, kan jeg bruke de pillene selv om de har stått urørt lenge. Har de en holdbarhetsdato? Står ingenting om holdbarhetsdato på den i hvertfall.
Crash Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 :klø: Mener du betakaroten? Hvis de har vært oppbevart riktig, er det neppe noe farlig å ta dem iallefall.
Gjest Gjest_jente_* Skrevet 4. desember 2007 #3 Skrevet 4. desember 2007 :klø: Mener du betakaroten? Hvis de har vært oppbevart riktig, er det neppe noe farlig å ta dem iallefall. ja mener betakaroten. er skuffen på soverommet godt nok?
Gjest Bodillen Skrevet 5. desember 2007 #4 Skrevet 5. desember 2007 ja mener betakaroten. er skuffen på soverommet godt nok? Jadda, det går fint. Jeg oppbevarer mine i et skap på kjøkkenet. Hvis de bare har stått siden i sommer, vil det forundre meg stort om de er for gamle". lang holdbarhet på sånt.
Gjest Gjest_jente_* Skrevet 5. desember 2007 #5 Skrevet 5. desember 2007 Jadda, det går fint. Jeg oppbevarer mine i et skap på kjøkkenet. Hvis de bare har stått siden i sommer, vil det forundre meg stort om de er for gamle". lang holdbarhet på sånt. Det står at betakarotenen omdannes til vitamin a vedd behov og jeg tar omega 3. jeg trenger ikke bekymre meg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå