Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 Jeg har mottatt noe i posten i dag som ikke er mitt. Det er sendt ut fra et firma som sannsynligvis pakker 1000vis av brev hver dag, og i mitt lå det ting som skulle til en annen. Ville du levert det tilbake eller beholdt det som kom?
Merneith Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 Jeg ville selvfølgelig levert det tilbake! Hvis du beholder den, så stjeler du ikke fra leverandøren, men fra personen som betaler for pakken..
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2007 #3 Skrevet 3. desember 2007 Jeg har mottatt noe i posten i dag som ikke er mitt. Det er sendt ut fra et firma som sannsynligvis pakker 1000vis av brev hver dag, og i mitt lå det ting som skulle til en annen. Ville du levert det tilbake eller beholdt det som kom? Det der har hendt meg, jeg bestilte noen varer og fikk litt ekstra med i pakken (pluss noe som manglet). Ringte avsender og fikk beskjed om at jeg bare skulle beholde (eller kaste) det jeg hadde fått ved en feil, og så sendte de det jeg manglet. Du sier ikke hva det gjelder eller hvor det kommer fra, men du bør uansett ringe leverandøren. Om de vil ha produktene tilbake er det vel ikke rimelig at du betaler returporto, så da får du høre hvordan de vil ordne saken.
Gjest Dolce Skrevet 3. desember 2007 #4 Skrevet 3. desember 2007 Jeg ville kontaktet firmaet som pakken kom fra - det blir feil å skulle beholde noe som noen andre antakeligvis har betalt for.
Gjest Tigress Skrevet 3. desember 2007 #5 Skrevet 3. desember 2007 Jeg har nettopp mistet en ting på den måten: en Cavalli-kjole fra HM som skulle til meg har blitt sendt til feil person, og de har ikke flere. Så fordi den som mottok kjolen ikke sender den tilbake, selv om h*n VET det er feil, så fikk ikke jeg min kjole. Jeg ville uansett alltid sendt det tilbake, uavhengig av kjole-affæren - for som en her sa - det går ut over den som skulle hatt tingen, og som nå ikke får den.
SilkeSatan Skrevet 3. desember 2007 #6 Skrevet 3. desember 2007 Jeg ville ringt leverandøren/firmaet som har sendt deg denne pakken og fortalt situasjonen og hørt hva de ville gjøre med det. Uansett så hadde jeg levert pakken tilbake på et vis. Det er ikke riktig at du skal ha den, når det er en annen person som har betalt for det, og samtidig sitter å venter på å få sine ting eller hva det er.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå