Gå til innhold

Bryllupsnatta.....hvor skal dere være?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mine foreldre har en hytte ved sjøen, og der skal vi være på bryllupsnatta. Med utsikt over hele fjorden, stearinlys, champagne i kjøleskapet og fruktfat kanskje.....Syntes dette hørtes så romantisk ut at vi avbestilte hotellrommet :D

Hvor skal dere være denne spesielle natta?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi sliter litt med dette - for de fleste gjestene våre skal overnatte på hotellet der festen skal holdes, og vi vil gjerne spise frokost sammen med dem dagen etterpå, siden flere kommer langveis fra. Men da er det jo dumt å betale masse for en hotellsuite, og det er ingen andre alternativer i nærheten. Lurer på om vi rett og slett skal bestille rom på hotellet der gjestene bor - men er usikker på om det blir litt feil...

Skrevet

Vi skal være hjemme vi. Gjestene bookes inn på hotell for natten og dørene boltes... tihiii

Skrevet
Vi sliter litt med dette - for de fleste gjestene våre skal overnatte på hotellet der festen skal holdes, og vi vil gjerne spise frokost sammen med dem dagen etterpå, siden flere kommer langveis fra. Men da er det jo dumt å betale masse for en hotellsuite, og det er ingen andre alternativer i nærheten. Lurer på om vi rett og slett skal bestille rom på hotellet der gjestene bor - men er usikker på om det blir litt feil...

Får dere ikke med hotellrom for dere to i prisen når dere holder festen der...?

Trodde det var vanlig jeg...

Vi skal iallefall sove i brudesuiten på Losby Gods :blunke:

Skrevet
Hvor skal dere være denne spesielle natta?

Vi har bestilt hotellrom, dvs. bryllupssuite, på et av Oslos større hotell. Jeg husker ærlig talt ikke hvilket, for det var min kjære som tok ringerunden.

:oops:

Vi slo fra oss Plaza fordi de var dyre og ikke hadde noen skikkelige tilbud til oss om brudepar. Mener å huske det var det samme på Hotel Opera.

:o

Skrevet

På brudesuite på hotell. Med boblebad, vindeltrapp opp til sengen og koselig stue nede.

Vi har bestemt det sammen. Vi var å tittet og falt pladask. :blunke:

Ikke er det spesielt dyrt heller . 2200,- for sen utsjekk, frokost på rommet, frukt & Champagne (mener det var det også inkludert... ) :D

Vi har lovt hverandre å holde det helt hemmelig for ALLE inkludert forlovere. Vi har booket i fiktivt navn (dette er avklart med hotellet! :wink: ) og har ikke helt funnet ut hvordan vi skal komme oss til hotellet.

Men det ordner seg nok :wink:

Skrevet

Vi hadde bryllupsnatta på et hotell i nærheten. Synes det var hyggelig å komme seg bort litt og ikke skulle sove hjemme denne natta. Meningen var at vi skulle hatt bryllupssuiten, men p.g.a. visse bereningsfeil i oppussingen fikk vi et "vanlig", men nyoppusset hotellrom istedenfor.

Skrevet

Vi skal ha bryllupsnatta på et av hotellene ved Gardermoen, da vi skal på bryllupsreise dagen etter den store dagen!

Skrevet

Vi skal ha selskapet på Losby, og skal ha brudesuiten der.

Mange av gjestene skal også ha rom på hotellet, så jeg regner med det blir en felles frokost dagen etter.

Vi skal sove i en seng som ble laget spesielt til Haakon 7 (tror jeg det var)

Har ikke sett suiten, men den skal visst være kjempefin.. :D

Skrevet

Vi hadde Weideman-suiten på Refsnes Gods, som ligger på Jeløy utenfor Moss.

Skrevet

Vi skal overnatte på hotell.

Min kjære har bestilt en suite på Losby Gods (brudesuiten er opptatt..), men vi har ikke helt bestemt oss for om det blir der, så vi har også bestilt brudesuiten på hotell Arena i Lillestrøm... Hjem skal vi ikke ihvertfall, siden vi skal ha festen i oslo og bor i østfold.

Skrevet

Vi har bestilt vanlig business suite. Vi får allikevel badekar, champagne og utsjekking klokka tre dagen etter. Dette må vi betale 1800 kr for. Bryllupssuiten kostet 1000 kr mer og det syns vi var bortkastet.

For oss er det ikke noe alternativ å være hjemme, for der er foreldrene mine og nevøen min på 18 måneder på besøk. Da hadde det ikke blitt rare bryllupsnatta på oss :blunke:

Skrevet
Vi skal ha selskapet på Losby, og skal ha brudesuiten der.

Vi skal sove i en seng som ble laget spesielt til Haakon 7 (tror jeg det var)

Har ikke sett suiten, men den skal visst være kjempefin..  :D

Du må komme tilbake og fortelle da!!!!!

Jeg gleder meg masse til å sove der, har hørt så masse bra!!

Og da jeg booket, var det på den eneste ledige mailørdagen neste år....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...