Gå til innhold

fotograf i Bergen

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har tips om en god forograf som tar litt forskjellige og gøye bilder (ikke bare stå rett opp og ned).. Er så vanskelige å velge. Og silje holte har ikke ledig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lurer litt på det samme, men har nesten bestemt meg for studio1-fotografene.

De tok nydelige bilder av sønnen min, og synes de hadde fine bryllupsfotoer også i lokalet sitt.

Kan jo sjekke ut bilder på nettsiden deres, men der vises det vel ikke utebilder. Så noen utebilder som var tatt i sentrum, aldeles nydelig.

Skrevet
Jeg lurer litt på det samme, men har nesten bestemt meg for studio1-fotografene.

De tok nydelige bilder av sønnen min, og synes de hadde fine bryllupsfotoer også i lokalet sitt.

Kan jo sjekke ut bilder på nettsiden deres, men der vises det vel ikke utebilder. Så noen utebilder som var tatt i sentrum, aldeles nydelig.

Ja eg lurer også litt på studio 1. Men har også sett litt på sima, de har også fine bilder på nettsiden...

Gjest Blondie65
Skrevet

Kjersti+Steinar på Minde tar også fine bilder. De har også "utestudio" i hagen sin.

Skrevet

Sima hadde faktisk veldig fine bilder, men synes de er ganske så lik stilen på studio 1.

Synes faktisk jeg så den samme ungen på et bilde, som jeg har sett på bildene hos studio1.

Jeg har hørt om noen som bestilte takkekort av Kjersti+Steinar, og når de fikk de så hadde de gjort bildekvaliteten dårligere for at de ikke skulle kopiere bildet. De klaget derfor og fikk nye takkekort. Men synes det hørtes veldig rart ut, men vet ikke helt. Dette var bare fjerne bekjente. Er jo positivt de har utestudio også.

Skrevet
Vi tok bildene våre her: http://www.brechtfoto.no/

Ble veldig fornøyd, og fikk bildene på CD så vi slapp å kjøpe rådyre kopier.

Det hørtes jo bra ut :-) Er jo mye billigere å fremkalle bildene selv. Såg på hjemmesiden deres, det var fine bilder!

Takk for tipset!

Skrevet
Vi tok bildene våre her: http://www.brechtfoto.no/

Ble veldig fornøyd, og fikk bildene på CD så vi slapp å kjøpe rådyre kopier.

Hva kostet det da... Det var ikke dumt forslag. Takk.

Skrevet

dytter litt på denne...

Skrevet

Jeg husker dessverre ikke prisen, send en mail til fotografen så får du nok svar :)

Skrevet

Fame tar jo slike spennende bilder. De blir likevel litt uorginale siden det er mange som har fotografert seg der.

Annerledes-bilder er jo veldig i tiden nå, så de fleste fotografer vil nok tilby dette.

Skrevet
Fame tar jo slike spennende bilder. De blir likevel litt uorginale siden det er mange som har fotografert seg der.

Annerledes-bilder er jo veldig i tiden nå, så de fleste fotografer vil nok tilby dette.

Er en egen tråd om fame-fotografene, bare sånn til opplysning:-)

Personlig synes jeg Fame fotografene tar litt for mye sånn hopp og sprett bilder. Synes ikke helt det passer til bryllupsbilder. Liker det best rolig og romantisk.

Skrevet

Noen som vet noe om studio 1 fotografene i Bergen?

Skrevet

Me brukte studio 1-fotografene, både til bilete på invitasjon og til bilete på sjølve bryllaupsdagen i august. Me er kjempefornøgd både med bilete og service. Det er to fotografar der, og dei er veldig flinke begge to. Me tok bilete både inne i studio og ute på Klosteret og Knøsesmauet i Bergen. Har fått utruleg masse skryt av bileta!

Dei var heilt opp til oss korleis bileta skulle vera, men me fekk ein presentasjonstime i forkant av dagen, der me fekk sjå ein del av bryllaupsbileta dei hadde tatt frå før for å få litt idear. Me hadde både klassiske positurar og litt meir spennande, men ingen hopp og sprett.

På bileta til invitasjonane var det litt meir hopp og sprett, men då hadde me vanlege klede, og ville ha litt livlege bilder som viste oss i godt humør.

Anbefalar dei på det varmaste!

Skrevet

Vi skal ha Hanne Solheim. Hun kommer til frisøren min og er med der. Tar bildr av meg og mi forlover, sminkingen og brudepikene som også er hos frisøren. Så blir hun med og tar bilder i kirken, under vielsen og etterpå..

Så reiser vi til Gamle Bergen og tar bilder ut der... og da er alle de 7 brudebarna våre med...

Jeg får alle bildene på cd, og 2 album. Et med bilder fra frisør, og et med de fra gamle bergen.

Vi betaler 6750,- !!

Skrevet

Svigerinna mi brukte Studio1, og de fikk kjempeflotte bryllupsbilder!

Skrevet

Ja, tror kanskje det blir Studio 1 på osso gså! :-) De virket veldig flinke! Og vi var fornøyd med de bildene de har tatt av andre.

Skrevet
Me brukte studio 1-fotografene, både til bilete på invitasjon og til bilete på sjølve bryllaupsdagen i august. Me er kjempefornøgd både med bilete og service. Det er to fotografar der, og dei er veldig flinke begge to. Me tok bilete både inne i studio og ute på Klosteret og Knøsesmauet i Bergen. Har fått utruleg masse skryt av bileta!

Dei var heilt opp til oss korleis bileta skulle vera, men me fekk ein presentasjonstime i forkant av dagen, der me fekk sjå ein del av bryllaupsbileta dei hadde tatt frå før for å få litt idear. Me hadde både klassiske positurar og litt meir spennande, men ingen hopp og sprett.

På bileta til invitasjonane var det litt meir hopp og sprett, men då hadde me vanlege klede, og ville ha litt livlege bilder som viste oss i godt humør.

Anbefalar dei på det varmaste!

Ok, det høres bra ut! :) Brukte dere ca to timer til fotografering på bryllupsdagen?

Skrevet

Me brukte vel ca 1,5 -2 timar på fotograferingen, både inne og ute. Me hadde den kvinnelege fotografen, og ho er utruleg effektiv og tar masse bilete på kort tid.

Skrevet
Me brukte vel ca 1,5 -2 timar på fotograferingen, både inne og ute. Me hadde den kvinnelege fotografen, og ho er utruleg effektiv og tar masse bilete på kort tid.

Hva betalte dere for alt det da???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...