cand.intet Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 Så i et reklamebilag at Plantasjen hadde edelgran opp til 175 cm for kr 199. Det er jo billig, men har de mange trær som faktisk er 175? "Opp til" er alltid en foruroligende formulering, synes jeg. Og hvis man vil ha en høyere edelgran, som jeg egentlig vil, hvor mye koster i så fall det? Plantasjen ligger litt kronglete til for meg, så jeg tenkte jeg skulle forhøre meg litt slik at jeg slapp bomtur.
cand.intet Skrevet 4. desember 2007 Forfatter #2 Skrevet 4. desember 2007 Ingen som har vært på Plantasjen ennå? Det er vel lurt å dra mens utvalget er bra...
Gjest Opa Skrevet 4. desember 2007 #3 Skrevet 4. desember 2007 Har ikke vært der enda, men mener å huske at man får trær opp til 150, og så opp til 175? :klø: Men du får jo se dem først da! Har sett det er endel som mener juletrærne deres ikke er noe fine, men det er jeg ikke enig i. Fine, og til en OK pris!
Gjest Skrevet 4. desember 2007 #4 Skrevet 4. desember 2007 Trærne opp til 175 er, vel lave. Den siste "greina" på treet er kanskje 20-30 cm så selve treet er vel rundt 150.. Fra 180-200 (220 husker ikke) så er prisen 299,- Og derfra og oppover så er den 399,- Trærne i seg selv er kjempeflotte og flotte greiner. Flere av trærne hadde faktisk nye små greiner som vokste seg fram hehe.. Men nå vet jeg ikke hvor du bor, men om du bor innen kjapp tur til Bauhaus (liertoppen) så selger de alle trær til 150,-. De skal nemlig selge 10000 trær innen julaften..
cand.intet Skrevet 4. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. desember 2007 Takk for svar! Hvis det koster 3- 400 for et tre med skikkelig høyde gidder jeg nok ikke å ta turen til Plantasjen, nei. Lier... er vel en drøy halvtime unna, det hadde kanskje vært noe. Takk for tipset!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå