Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 Det jeg lurer på er hvor lang tid tok det fra pakken din ble sendt til det kom lappe i postkassen din om at den var på postkontoret?
Nemesis Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 Ca en uke +/- .. Men kan hende det vil ta litt lengre tid siden det nå er tid for julepost?!
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2007 #3 Skrevet 3. desember 2007 takk for svar, var en uke jeg hadde håpet på, har bestilt bursdagsgave derfra den 23/11 så håper den kommer snart
Parfumfreek Skrevet 3. desember 2007 #4 Skrevet 3. desember 2007 Pakkene kommer ikke like raskt fra SN lenger! Fra slutten av oktober har de begynt å sende fra andre steder, og det tar sinnsykt lang tid. Kosmetikk og hudpleie blir sendt fra Singapore, og tok laaang tid sist jeg bestilte. Parfyme blir sendt fra Hong Kong til Sveits, og deretter til Norge. Tar minst 3 uker før den kommer. Jeg bestilte parfyme 19. november, og pakken har ikke engang ankommet landet. Må regne minst 1 uke til. Jeg er veldig fornøyd med SN, men alt dette gjør at jeg heller bestiller fra Ebay. Varene kommer som regel på rundt en uke fra Usa
Gjest Raptuza Skrevet 4. desember 2007 #5 Skrevet 4. desember 2007 Til meg på Sørlandet tar det vel to veker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå