Gjest Audrey Horne Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 Dior SkinFlash dekker ganske godt til å være en highlight, men jeg likte ikke konsistensen. Mistenker den for å inneholde silikon for den skled så rart rundt på huden. YSL Touche Eclat er en klassiker blant highlightere. Lysner området bra, men dekker lite. Den er veldig parfymert og jeg vet at flere reagerer på den. Helena Rubinstein har ingen spesiell highlight, det jeg vet, men de har verdens beste concealer - Magic Concealer. Dekker veldig godt, og har en kremete konsistens som ikke tørker ut huden. Det har også kommet en ny som heter Extreme Concealer men denne synes jeg ble for pudrete og tørr.
MBelucci Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. desember 2007 Dior SkinFlash dekker ganske godt til å være en highlight, men jeg likte ikke konsistensen. Mistenker den for å inneholde silikon for den skled så rart rundt på huden. YSL Touche Eclat er en klassiker blant highlightere. Lysner området bra, men dekker lite. Den er veldig parfymert og jeg vet at flere reagerer på den. Helena Rubinstein har ingen spesiell highlight, det jeg vet, men de har verdens beste concealer - Magic Concealer. Dekker veldig godt, og har en kremete konsistens som ikke tørker ut huden. Det har også kommet en ny som heter Extreme Concealer men denne synes jeg ble for pudrete og tørr. Takk for super rask svar. Trur det blir YSL sin....
Gjest itla Skrevet 3. desember 2007 #4 Skrevet 3. desember 2007 (endret) Av de nevnte synes jeg Diors Skinflash er best, men min favoritt-highlighter er uten tvil Kanebo sin. Den dekker godt, jeg liker konsistensen, og ikke minst har de en farge som er perfekt til meg. Hverken Dior eller YSL treffer med fargene for min del. YSL tørket i tillegg ut huden min, så jeg fikk flassete flekker under øynene... Ikke en stillig look. Endret 3. desember 2007 av itla
Gjest Audrey Horne Skrevet 3. desember 2007 #5 Skrevet 3. desember 2007 Av de nevnte synes jeg Diors Skinflash er best, men min favoritt-highlighter er uten tvil Kanebo sin. Den dekker godt, jeg liker konsistensen, og ikke minst har de en farge som er perfekt til meg. Hverken Dior eller YSL treffer med fargene for min del. YSL tørket i tillegg ut huden min, så jeg fikk flassete flekker under øynene... Ikke en stillig look. Jeg har også pennen fra Kanebo, men jeg opplever den mer som en concealer enn en highlight. Den minner meg mye om HR Magic Concealer; forskjellen er etter min mening bare at Kanebo er hakket tørrere og dyrere til tross for at den inneholder 1,5 ml kontra HR sine 15 ml . Er ikke lett med produkter; man må nesten bare prøve seg frem for å finne en favoritt .
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2007 #6 Skrevet 3. desember 2007 clarins sin er best, prøvd ysl, dior og den gamle H.R
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå