Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 Dette virker muligens som et dumt spørsmål, men er uansett noe jeg lurer på. Er det vanlig at hetrofile menn bruker dildo for å stimulere seg selv analt, eller er dette noe flest bi- og homofile menn gjør?
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 Tviler på om det er vanlig i betydningen "de fleste gjør det". Jeg er heterofil mann og har gjort det, men jeg er ikke så opptatt av hva som er vanlig så lenge det jeg gjør gir meg nytelse og glede. Jeg kan imidlertid fastslå at det ikke bare er homofile og bifile som gjør det.
Gjest imli Skrevet 3. desember 2007 #3 Skrevet 3. desember 2007 Vet at noen hetrofile menn liker anal stimulering i alle fall. Tror ikke det er unormalt.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 3. desember 2007 #4 Skrevet 3. desember 2007 (endret) for menn som liker anal stimulering er dette en genial oppfinnelse!! xxxx Innlegget er endret iht Kvinneguidens regler. Ta vennligst kontakt med Hilde for avtale om annonsering. Trille (mod) Endret 6. mars 2008 av Trille
Liskat Skrevet 3. desember 2007 #5 Skrevet 3. desember 2007 Heterofile har mer analsex enn homofile. Men om det er mannen som blir penetrert eller ikke, skal jeg ikk si for sikkert. Men er mange menn som liker aa bli penetrert analt med sexleketoy. Det er f.eks. ganske vanlig innen Femdom at damen knuller mannen med strap-on.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå