Gå til innhold

Bruker du strømper?

Anbefalte innlegg

Gjest Stockinglover
Skrevet

Synes jenter/damer med skjørt og strømper er utrolig flott og sexy. I dag er jo dette nesten et unntak (kanskje bortsett fra på julebord).

Toppen er selvsagt strømper med strømpeholder og høyhælte sko.

Spørsmål til dere (altfor få) som bruker dette: Hvorfor gjør dere det?

Spørsmål til dere som ikke bruker dette: Hvorfor?

Spent og nysgjerrig på svarene!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Strømpeholder bruker jeg bare av og til på fest. Til hverdags går det i strømpebukser fordi det er enklest.

Skrevet

Strømpebukser bruker jeg kun unntaksvis fordi jeg synes det er veldig ubehagelig. Har alltid synes det - husker mor og jeg kranglet om det da jeg var liten, og vi kom frem til et kompromiss om strømpebukse julaften og 1. juledag, ellers ikke.

Gjest Stockinglover
Skrevet
Strømpebukser bruker jeg kun unntaksvis fordi jeg synes det er veldig ubehagelig. Har alltid synes det - husker mor og jeg kranglet om det da jeg var liten, og vi kom frem til et kompromiss om strømpebukse julaften og 1. juledag, ellers ikke.

Men har du prøvd "vanlige" strømper eller stayups?

Skrevet
Men har du prøvd "vanlige" strømper eller stayups?

Hva er forskjellen?

Gjest Stockinglover
Skrevet
Hva er forskjellen?

Forskjellen er at vanlige strømper festes til strømpeholder med stropper mens stay-ups holder seg opp av seg selv. Noen bruker vel også stay-ups sammen med strømpeholder.

Var dette svar på spørsmålet ditt eller mente du noe annet?

Skrevet

Da bruker jeg stay-ups.

Skrevet

Bruker begge deler til mannens store glede, men tar som regel billigvarianten strømpebukse på jobben :)

Gjest Stockinglover
Skrevet
Bruker begge deler til mannens store glede, men tar som regel billigvarianten strømpebukse på jobben :)

Hyggelig å høre. Men hva synes du selv?

og behøver det å bli noe særlig dyrere? Dersom du kjøper flere like par må jo det være ganske økonomisk?

Gjest puselabb
Skrevet

Hvis jeg skal på fest og ha på kjole bruker jeg stay-ups. Fordi jeg føler meg mye mer sexy med det! På julebord og større arrangementer pleier jeg også å bruke strømpeholder. Dette føles enda mer sexy og pyntet.

Skrevet
Hyggelig å høre. Men hva synes du selv?

og behøver det å bli noe særlig dyrere? Dersom du kjøper flere like par må jo det være ganske økonomisk?

Det er billligere med strømpebukser uansett, hverken strømper eller stay ups kommer under 50-lappen.

Trives med strømpene og tilbehøret, jeg :)

Gjest StockDama
Skrevet

Nei, bruker det så sjeldent som overhodet mulig.

Kan bruke ullstrømpebukser på vintern =p

OoOo sexy med ull.

Skrevet

Tråden er ryddet.

Innlegg som omhandler seksualitet kan postes på rommet seksualitet.

vimse-admin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...