Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 Jeg er ute etter litt mer voksen duft, men ikke bestemorparfyme heller. Er i slutten av 20-åra. Har hørt at parfymene fra guirlain er gode og har bra holdbarhet, stemmer dette? Fra før liker jeg godt dior-parfymene, dvs hypnotic poison, pure poison, dolce vita, liker godt roma fra l. biagiotti. Ønkser en voksen duft, men som ikke er så voksen og tung at den slår ut omgivelsene mine. Har guirlan en slik parfyme mon tro? Har dere også tips til nettsider som beskriver de ulike parfymeduftene? På forhånd takk
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 Samsara eller Shalimar er jo gode alternativer...
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2007 #3 Skrevet 3. desember 2007 Guerlain heter det. Og hvis du uttaler det "gværlenn" så er du ikke så altfor langt unna sannheten. De har mange fine,klassiske dufter, så det er bare å begynne å lukte seg fram til noe du liker.
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2007 #4 Skrevet 3. desember 2007 "insolence" ingen over ingen ved siden!
Parfumfreek Skrevet 3. desember 2007 #5 Skrevet 3. desember 2007 Guerlain har mye flott! Jeg har 21 forskjellige Guerlain i samlingen min (etter å ha solgt/gitt bort 6 ) Men mye av det er svært vanskelig å få tak i. I Norge har de svært få, men som det ble sagt her: Prøv i vei! Etter hva du har brukt før, vil jeg tro at kanskje Insolence kan være noe. Insolence minner om en "forynget" utgave av L'Heure Bleue (som er en av mine favoritter blant Guerlain) L'Heure Bleue er en deilig vanilje/pudder-duft - noget "voksen" ja, men jeg digger den. Insolence bør brukes i små mengder, ellers blir den voldsom! Prøv L'Instant også - feminin og sensuell.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå