Gjest Gjest_Dragana_* Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 Hei,hei:) Jeg har en liten problem som jeg trenger løsning på: Jeg og mannen min prøver å få barn:) så langt har vi ikke lykkes, og det synes jeg er trist:( MEn problemet mitt er følgende: jeg har nokså stabile mensperioder og har nesten ingen symptomer på når tid skal mensen komme, bortsett fra typiske smerter i magen. FOrige måned, så begynte jeg å få følgende symp. hvor jeg ble fortalt at de er sikkert sånne ovulasjons symptomer: -- ømme bryster, smerter i magen, litt vondt i hele kroppen... Men jeg trodde at jeg var gravid, med tanke at sånne symp. hadde jeg aldri før. Til og med mannen min sa at jeg hadde glød i ansikt og at han er sikker at jeg er gravdi. Tok testen, negativt og ikke lenge etter det fikk jeg mensen. Den var nokså litt kortere og det kom mindre blod ut. Nå trenger jeg å få mensen neste uke, men ingen symptomer på ovulasjon har vist seg hittil. Har ikke de typiske smerter i magen heller. Så jeg lurer på om det var mulig at jeg var gravid? Jeg syntes at det hele var litt rart, så jeg venter med å se om jeg får mensen:)
jente 79 Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 Det kan nok hende du mistet ja... Jeg mistet i august. Da fikk jeg mer blod og mer smerter enn vanlig, men da hadde jeg gått over mens dato og hadde fått positiv test. Det er visst veldig mange som mister, en god del før de vet at de er gravide... Stort sett skjer dette fordi det er noe galt, og at fosteret ikke er levedyktig. Men dette er veldig individuelt, så ikke så lett å svare for deg... Jeg også har veldig lite symptomer på EL. Jeg brukte kalkulatoren på babyverden.no til å skjekke når jeg kunne forvente EL og var mer oppmerksom de dagene. Da merket jeg mine EL tegn. Men har aldri tenkt over de før... Lykke til, håper det klaffer snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå