Gjest SURGJEST Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 HEI, JEG HETER GJEST OG JEG ER SUR PÅ MERKELAPPER! DET ER JO MERKELAPPER PÅ ALT OG JEG ER LEI MERKELAPPER. MERKELAPPER PÅ TØY OG MERKELAPPER PÅ SKO! HVA SYNTES DERE OM MERKELAPPER???!?!?!?!?!!!!!!????
Gjest OGSÅSURGJEST Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 JEG LIKER HELLER IKE MERKELAPPER!!!!!!!!! :love:
Gjest *Mim* Skrevet 3. desember 2007 #3 Skrevet 3. desember 2007 JEG TÅLER MERKELAPPER BRA! DET ER VERRE MED OVERDÅDIG TEGNSETTING!
Leo Skrevet 3. desember 2007 #4 Skrevet 3. desember 2007 JA, MEN SÅ KLIPP/RIV DEM TIL HELVETE UT/VEKK DA MENNESKE!!!
Gjest Dolce Skrevet 3. desember 2007 #5 Skrevet 3. desember 2007 Og jeg som trodde denne tråden handlet om å sette "merkelapp" på mennesker.
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2007 #7 Skrevet 3. desember 2007 JEG LIKER HELLER IKKE MERKELAPPER. DE KLØR! MEN NOEN GANGER ER DET GREIT Å VITE HVA PLAGGET INNEHOLDER OG HVORDAN DET SKAL VASKES. SÅ JEG ER JAMMEN IKKE SIKKER...
Småsmurf Skrevet 8. desember 2007 #8 Skrevet 8. desember 2007 JEG KLIPPER AV ALLE MERKELAPPER. GJETTER BARE HVORDAN DE SKAL VASKES JEG :-D
Amanlis Skrevet 8. desember 2007 #9 Skrevet 8. desember 2007 JEG LIKTE MERKLAPPER DA JEG VAR LITEN, MEN NÅ LIKER JEG IKKE MERKELAPPER
Aurela Skrevet 10. desember 2007 #10 Skrevet 10. desember 2007 JEG LIKER MERKELAPPENE, ELLERS VASKER JEG BARE ENDA MER KLÆR PÅ FEIL MÅTE OG ØDELEGGER DEM!! MED DE KAN KLIPPES BORT OM DET ER NOE PROBLEM!!
Gjest milkyway Skrevet 10. desember 2007 #11 Skrevet 10. desember 2007 TAKK FOR TRÅDEN MINNET MEG PÅ AT JEG MÅ KLIPPE AV MERKELAPPEN MÅ MIN NYE SEXI UNDERTØYSETT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
venus* Skrevet 10. desember 2007 #13 Skrevet 10. desember 2007 JEG KLIPPER AV ALLE MERKELAPPER. GJETTER BARE HVORDAN DE SKAL VASKES JEG :-D HEHE, JEG OGSÅ. JEG SKULLE ØNSKE AT MERKELAPPENE TIL TOPPENE FRA H&M IKKE SATT I MIDJEN. DE GIR OFTE ILLUSJONEN AV Å HA EN BILRING PÅ VENSTRE SIDE JEG ER VELDIG GLAD I KJEDER SOM FEKS GAP SOM TRYKKER VASKEANVISNINGE PÅ INNSIDEN AV KLÆRNE
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå