Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann

Søstera mi ønsker seg Britneys Fantasy parfyme i julegave. Noen som vet hva prisen på denne er i Norge?

Jeg bor for tiden i utlandet og lurer på om den er billigere her, eller kanskje på taxfree på vei hjem til jul. Hvordan funker det forresten med taxfreeparfymekjøp og disse reglene med væske i håndbagasjen?

Noen som vet om de har den på utland ankomst på Gardermoen og hva den koster der? Jeg har prøvd å søke på OSL sine shoppingsider, men finner den ikke der.

På Britneys sine sider blir jeg bare videresendt til macy's når jeg vil søke på "where to buy". Der koster den 55$ for 100 ml.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan kjøpe 100 ml Britney Fantasy for 252 kr på Strawberrynet, alle varer derfra er inkludert frakt. Det er vel litt billigere enn 55 dollar?

http://eu.strawberrynet.com/productDetail....29&goChar=B

Det er heller ikke noe problem å handle parfyme i taxfree' en. Væske er det kun restriksjoner på å ta med seg gjennom sikkerhetskontrollen, og taxfree'en er etter sikkerhetskontrollen. (Brusen du måtte kvitte deg med rett før sikkerhetskontrollen kan du også kjøpe en ny av 2 min etterpå, og ta med inn på flyet :fnise: )

Aner ikke hva tax- free prisen på parfymen er, da. Men hvis du kjøper parfymen i utlandet kommer den etter all sannsynlighet hel fra å bli pakket godt inn i bagasjen du sjekker inn.

Skrevet

Hei du :)

Kjenner ei som jobber i Taxfree`n på Gardermoen, og de har den visst ikke der lenger. Mye pga Britneys renome om dagen, så kjøper de ikke inn hennes produkter lengre. Mulig det er noen igjen, men du må spørre etter den.

De har den på danskebåten iallefall, til en billig penge. Eller så vil jeg absolutt anbefale å kjøpe den på Strawberrynet, der er den ganske billig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...