Gjest tessie Skrevet 4. mai 2008 #21 Skrevet 4. mai 2008 Vi tok brudebilder på Studio G i fjor, var kjempefornøyd med både bilder,album og servicen. Dem setter kanskje ikke av flere timer til fotografering, men det er utrolig hvor mye man rekker på en time-halvannen. Dessuten er det jo ikke SÅÅ god tid mellom kirka og middagen da. Kan i allefall anbefale Studio G til andre:-)
Gir Skrevet 5. mai 2008 #22 Skrevet 5. mai 2008 Det går an å kontakte Fotofagskolen i Trondheim og spørre om det er noen elever der som vil følge dere hele dagen for en god pris. De er veldig flinke (min erfaring i hvert fall). Flere av elevene der vinner stadig vekk priser til og med i proff-kategoriene. Når du kan bittelitt om lyssetting og ditt eget kamera er det ikke veldig vanskelig å ta gode bryllupsbilder, så jeg hadde tatt sjansen på det.
Gjest Gjest_Johanne_* Skrevet 31. mai 2008 #23 Skrevet 31. mai 2008 Fame er utrolig dyrt!!! De har en markedsføring som forteller deg at det er gratis, men ingen av bildeprisene. Du må også kjøpe alt med rammer. Det som jeg syntes er litt utspekulert er at de på en måte har lagt opp salget til å vise deg masse stort og flott, for så og komme med en helt vannvittig pris og nedbetalingsplan som en overraskkelse. Det koster også mer hvis du ikke klarer og bestemme deg, og må komme en gang til å "se" på bildene. Man føler seg jo litt forpliktet til å kjøpe noe også. Har vært der, og kommer ikke til å velge de igjen. Til 1 års bildene tok jeg på sandvika storsenter, da jeg plutselig fant ut at det lå en fotograf der, Små smil. Der kostet det riktignok 400 kr for fotografering og visning time, men der var alt helt fritt og ingen kjøpsforpliktelser. Og når jeg handlet for 5500 fikk jeg en collage med 9 bilder i ramme, og bildene i stor størelse på cd. På fame var det ikke snakk om cd med bilder i stor størrelse før mellom 10.000 og 20.000. Helt sykt. Jeg var veldig fornøyd med de. Fortalte hva jeg ville ha, og det fikk jeg. Fotografen bare løp ut og lånte ting fra de andre butikkene på senteret som hun mente kunne passe mine ideer.
Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2008 #24 Skrevet 2. juni 2008 Jeg vil anbefale disse www.catchlight.no http://momentstudio.blogspot.com/ www.moment.no Fotografene Jane og Guro (har ikke hjemmeside!!!)
Gjest Gjest_nora_* Skrevet 15. august 2008 #25 Skrevet 15. august 2008 Du finner prisene her; fame.no/prisliste, ikke billig...
Jade Skrevet 16. august 2008 #26 Skrevet 16. august 2008 Dere som allerede har fotografert hos Fame, og oppdaget at den billige startprisen tas igjen på kopiene/forstørrelsene; På side 26 i prislistekatalogen Nora viser til, så er det priser på høykvalitetsCD (FameHQcd). Den koster 15.500,- Når jeg ser på de sinnsykt høye prisene som er utenom, så vil det lønne seg for mange å bestille denne CDen og ikke bestille et eneste bilde fra dem (hvis det går an)! Sjekk heller prisene hvor du fremkaller bildene dine! Dere må IKKE bestille FamePlatinaCD (5.500,-) som kun er bilder til skjerm og IKKE er egnet til å lage kopier/forstørrelser av.
Saeria Skrevet 16. august 2008 #27 Skrevet 16. august 2008 Det er når man ser på denne prislista at man virkelig forstår hvor lurt det var å gifte seg utenlands hvor en fikk mye finere bilder, rettigheter inkludert, til en brøkdel av prisen! At de ikke skjems!
Jade Skrevet 16. august 2008 #28 Skrevet 16. august 2008 Vi har heldigvis fotografer med mer normale priser enn dette i Norge. Selv om de sikkert ikke kan sammenlignes med prisene Saeria har vært så heldig å få i utlandet
Saeria Skrevet 16. august 2008 #29 Skrevet 16. august 2008 Det er sant. Min svigerinne fikk rimelig grei pris på sine bilder, og selv om de også var litti "Fame-stil", så ble de finere. Jeg har selv vært å fotografert meg hos Fame, og det var ikke ETT bilde jeg virkelig var fornøyd med. Vi endte opp med et bilde hvor mannen min så fin ut, og jeg brukendes.
Gjest Tor Skrevet 16. august 2008 #30 Skrevet 16. august 2008 (endret) Innlegget er endret iht KGs regler. Ønsker du å opprette en reklamebruker kan du kontakte Hilde Kari, mod Endret 16. august 2008 av Kari
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå