chr Skrevet 2. desember 2007 #1 Skrevet 2. desember 2007 Var nettopp inne på fame sin nettside, og da ble jeg litt i tvil angående fotograf. Se her: http://www.fame.no/?pg=page&display=9160 Men vet ikke helt om jeg liker helt stilen på fame sine bilder, synes ofte at det er akkurat som om de prøver å lage så morsomme bilder, med masse bevegelser og slikt. Ikke helt min stil, vil heller ha det sånn romantisk og rolig. Men om det er gratis, så sparer man jo utrolig mye penger på det. Vet dere andre hvordan fame ligger ann i pris når det gjelder å kjøpe bildene etterpå?? De er vel spinndyr... Noen med erfaring hos fame...
øyenstikker Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 Ja, fotograferingen er gratis, men som du selv trodde er bildene svin-dyre. Vi var på møte med dem for å se på sånt bryllupsalbum...blir rundt 15000. Det jeg syns var det som trakk ned er at alle bildene deres er like syns jeg. Og vi skal ikke fotograferes i studio, men de hadde ingen bilder fra utefotografering og vise oss. Pluss at de setter av kun 1 time for å ta alle bildene. Ser for meg at det er stress!! Jeg fant foftograf som skal være med hele dagen, og vi får alle bildene etterpå 6000,- skulle han ha for det.
Maja_83 Skrevet 3. desember 2007 #3 Skrevet 3. desember 2007 Jeg fant foftograf som skal være med hele dagen, og vi får alle bildene etterpå 6000,- skulle han ha for det. Dette hørtes bra ut! Hvilken fotograf er det?
øyenstikker Skrevet 3. desember 2007 #4 Skrevet 3. desember 2007 Dette hørtes bra ut! Hvilken fotograf er det? Er en selvlært fotograf i Trondheim. Tar innmarri kule og utradisjonelle bilder. Han heter Morten Granhaug
*Tausa* Skrevet 3. desember 2007 #5 Skrevet 3. desember 2007 Er en selvlært fotograf i Trondheim. Tar innmarri kule og utradisjonelle bilder. Han heter Morten Granhaug Jeg bor i Trondheim og ble plutselig veldig interessert! Har du mer informasjon om denne fotografen? Driver han/jobber han i et studio, eller er han freelance? Kostet det virkelig bare 6.000 for rettighetene til bildene?? *overrasket*
øyenstikker Skrevet 4. desember 2007 #7 Skrevet 4. desember 2007 Jeg bor i Trondheim og ble plutselig veldig interessert! Har du mer informasjon om denne fotografen? Driver han/jobber han i et studio, eller er han freelance? Kostet det virkelig bare 6.000 for rettighetene til bildene?? *overrasket* Han har lite studio hjemme. Han jobber selvstendig, så er vel freelancer da ja. Søk på han på kvasir, så finner du hjemmesiden hans
*Tausa* Skrevet 4. desember 2007 #8 Skrevet 4. desember 2007 Han har lite studio hjemme. Han jobber selvstendig, så er vel freelancer da ja. Søk på han på kvasir, så finner du hjemmesiden hans Takk!
Gjest *Emma* ikke innlogget Skrevet 4. desember 2007 #9 Skrevet 4. desember 2007 Fame er svindyre ja Har sjekket priser hos dem (ikke bryllup, men barnefotografering) og selvom selve fotograferingen er gratis så får man for det første ingen prøvebilder som man kan se i ro og mak hjemme - men må komme til dem for visning på storskjerm. Der kan man bestille bilder - og de selger bare fersig innramme de bilder (dvs at det blir enda dyrere). Hørte noen som betalte 7.000kr for en bildemontasje av ungene sine (dvs en ramme med 9 små bilder i....) Sånn som dette ca
Pasha Skrevet 4. desember 2007 #10 Skrevet 4. desember 2007 fame bilder er utrolig dyre ja. de billigste koster 700 kr og de er da i str 14x18..
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2007 #11 Skrevet 5. desember 2007 En ting er prisen som du nevner, men det er også viktig at man liker bildene. Alle som har vært hos fame får jo like bilder. Vi skal bruke MOMENT på majorstua. De er kanskje ikke så billige men kanskje de beste?!
Gjest hanna73 Skrevet 5. februar 2008 #12 Skrevet 5. februar 2008 Min erfaring etter å ha gjort to forsøk på å fotografere meg hos Fame er dårlig service, stive priser og dårlige produkter.
nygarda Skrevet 8. februar 2008 #13 Skrevet 8. februar 2008 Vi brukte Fame Nedre Elvehavn til vårt bryllup. Vi tok bilder utendørs, stort sett ganske tradisjonelle, ikke masse hopp og sprell som bildene til Fame ofte er. Vi ble fornøyde med bildene, men ikke alt det andre. Dårlig service, dyrt og vi fikk ikke alt det vi ble lovet. Jeg kommer ikke til å anbefale de videre.
Betsy Skrevet 9. februar 2008 #14 Skrevet 9. februar 2008 Tittet litt på Fame-bildene, jeg synes de ser litt arrangert-krampe-festlige ut...? Godt mulig at det er jeg som er kjedelig.
Wonders Skrevet 11. februar 2008 #15 Skrevet 11. februar 2008 glem Fame, de er uproffe, holder ikke avtaler osv, man har ikke mange sjanser på en slik dag, så gå heller med noen som dere ikke får så blanede kritikker fra. Bryllup er ikke noe man på død og liv skal spare penger på, men å gå for den dyreste, fordi de har fått litt status, lønner seg ikke. Samtalene dere har før selve dagen er SÅ viktig, og da hjelper det lite når man ikke får tak i sin fotograf!!! Fordi de er så opptatt. . .
Montana Skrevet 11. februar 2008 #17 Skrevet 11. februar 2008 Ikke begeistret for Fame jeg heller. Synes ikke bildene er noe særlig (i hvert fall ikke de som er tatt inne og som MÅ ha hvit bakgrunn - ikke så fint med hvit kjole..). Dessuten synes jeg ikke de lager noe fine album, heller. Og det er jo også viktig! Vi bestilte først Fame, men etter å ha sjekket litt mer, ombestemte vi oss. Utrolig glad for det!!
jamase Skrevet 15. mars 2008 #18 Skrevet 15. mars 2008 (endret) Vi skal gifte oss nå til sommeren, og har tatt den store sjekkerunden her i Trondheim. Vi har vært innom både Fame og Studio-G uten å bli helt fornøyd. Dårlig service (på bryllupsdagen), stress og hastverk preger hele opplegget disse har, så vi søkte videre og fant Fotograf for deg og dine (degogdine.no) Besøkte fotografene i deres studio og ble positivt overrasket... De gjorde i korte trekk akkurat som vi ville, til en real pris :-) Gratis fotografering av oss til invitasjonen fikk vi også :-) Janne Endret 15. mars 2008 av jamase
Gjest Lena81 Skrevet 16. mars 2008 #19 Skrevet 16. mars 2008 Vi har bestilt fotojournalist Henrik Kreilisheim (fikk han til påsketilbuds-pris!) og er veldig fornøyd med servicen så langt! www.henrikfoto.no Fikk 1000 kr. avslag på gullpakken hans.
Gjest Gjest_Lisa_* Skrevet 18. mars 2008 #20 Skrevet 18. mars 2008 Noen som har noen erfaring med glimt-fotografene i kristiansand? Krysser fingrene for at de er flinke da vi har bestilt fotografering av de....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå