Gå til innhold

Hva synes dere om denne brudekjolen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig romantisk og helt lekker. Likte den best med beige sløyfe, men noen ville sikkert passet best med rosa.

Skrevet
Veldig romantisk og helt lekker. Likte den best med beige sløyfe, men noen ville sikkert passet best med rosa.

Ja, enig med at den er finest med beige. Er usikker på om jeg kunne gått med denne kjolen liksom. Synes den er nydelig, men litt vågal for min smak da. Derfor er det greit å høre andres meninger.

Kanskje det dukker opp noen som har brukt denne.

Skrevet

Ikke min stil, men flott og litt annerledes. Likte den også best med beige sløyfe. Blondene nederst så veldig fine ut!

Skrevet

Jeg syns den så litt marengs-aktig ut, men smaken er som baken! Pluss for fin overdel og litt rampete avslutning med tyllkanten nederst. Beige sløyfe likte jeg best!

Skrevet

Jeg likte også beige best, men det kommer helt an på fargene som kler deg best hvilken du velger. Likte kjolen jeg! Litt kul til å være Maggie Sottero ;)

Skrevet

Jeg synes den var rett og slett stygg. Men hver sin smak. Liker ikke slike amerikanske monster-skjørt og beltet var bare tacky.

Gjest Gjest_sandra82_*
Skrevet

Jeg synes den var veldig fin!!Må nok si meg enig at jeg likte den best med beige sløyfe!!

toppen er veldig elegant mens bunnen gjør at den skille seg litt mer ut...

Jeg ville ikke brukt den selv for sambo liker ikke sånn "bulke skjørt"..

Skrevet

Alt for bløtekakekjole etter min smak, men synes også at den beige sløyfen var best.

Skrevet

Aldels nydelig, men jeg hadde valgt å ta av det ytterste "frynsete" slepet bak, jeg syntes ikke det passet med resten av kjolen.

Den er på ingen måte vågal, i alle fall ikke om du har medium bryster, til store bryster vil jeg ikke anbefale stroppeløse kjoler fordi det legger for stort fokus på brystpartiet. Stropper gjør at fokuset rettes lenger opp mot skuldrene, enkel psykologi.

Gjest Gjest_Rebekka_*
Skrevet
Aldels nydelig, men jeg hadde valgt å ta av det ytterste "frynsete" slepet bak, jeg syntes ikke det passet med resten av kjolen.

Den er på ingen måte vågal, i alle fall ikke om du har medium bryster, til store bryster vil jeg ikke anbefale stroppeløse kjoler fordi det legger for stort fokus på brystpartiet. Stropper gjør at fokuset rettes lenger opp mot skuldrene, enkel psykologi.

Jeg syns puppene mine så mye mindre ut med stroppeløse kjoler jeg. I vertfall når den går rett over sånn, og ikke ned i en V eller noe sånnt... :popcorn:

Gjest Blondie65
Skrevet

Ikke liker jeg stroppeløse kjoler og ikke liker jeg "marengs skjørt" og nylonblonder. Dette var ikke meg overhodet.

Men det er ikke meg som skal gå i den. Det er du trådstarter. Hvis du liker den så kjøp den.

Skrevet (endret)

Jeg synes toppen er veldig fin. Og sløyfen og.

Når jeg ser skjørtet drar jeg det til meg selv, som hadde druknet på mine lave cm i en så "oppstykket" skjørt.

Men den er veldig spesiell. Og på riktig person, blir det fantastisk.

jeg liker spesielle ting :) men dette er ikke meg

Endret av Little My
Gjest *marie*
Skrevet

Veldig nydelig kjole :-D

Og likte den beige sløyfen best...

Har du prøvd den på da?

Skrevet

Jeg likte toppen og beltet og "pick-ups"ene på skjørtet...men ikke den blondekanten under (helt nederst....)

Jeg syns den var kuulest m rosa sløyfe :)

Denne er litt i samme stil - og pga at den ikke har det rufsegreiene nederst syns jeg den ser mere "classy" ut...

Oleg Cassini

Skrevet
Jeg likte toppen og beltet og "pick-ups"ene på skjørtet...men ikke den blondekanten under (helt nederst....)

Jeg syns den var kuulest m rosa sløyfe :)

Denne er litt i samme stil - og pga at den ikke har det rufsegreiene nederst syns jeg den ser mere "classy" ut...

Oleg Cassini

nice emma. stoffet er fantastisk på denne og... mmm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...