Gå til innhold

hvordan forføre han

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg skal ut på byen med jobben, og har peilet med ut en kjekkas jeg vil forføre. vi har hatt noe på gang for en stund siden ( to måneder siden). nå vil jeg ha han igjen. hvordan skal jeg gå frem? jeg vet at han har lyst på meg også, men han er litt opptatt kan man si. så det er det som stopper oss. men når han sier at han er forelsket i meg burde han ikke være sammen med noen andre uansett, så kom igjen nå. ikke døm meg, jeg er forelsket.

-gutta, hjelp?? eller damene med erfaring! eller gode tips fra luringer;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis han er opptatt så er det ikke noe kompliment at han vil ha deg. Du er jo "ny".

Komplimentet er først når han dumper kjæresten fordi han bare må satse på deg.

Begynn et forhold med utroskap og dere vet begge hva dere er god for.....

Gjest Gjest_Live_*
Skrevet

Hvisk han i øret at du er våt i fitta og at du vil at han skal knulle deg, da skjønner han sikkert hvor han har deg hen. Er han interessert så får du pikk helt garantert.

Men er ellers enig med gjest over her, dersom han sier at han er forelsket i deg, så bør han bevise det ved å gå i fra den han er sammen med nå, før han i det hele tatt innleder et forhold til deg. Med mindre du er interessert i å bli elskerinnen hans bare da.

Skrevet

Vær deg selv, men den beste versjonen av deg. Om han er interessert i deg, så er det jo deg han er interessert i. Da virker det meningsløst å skulle spille et spill for å få fatt i han.

Men om du tør, kan du jo hviske til ham at du har så lyst på ham.

Gjest Gjest_Mann40_*
Skrevet

Påkledningen for kvelden bør være i orden. Riktig sminke, kort skjørt, tynne strømper, høye hæler og trang topp med litt kløft gjør susen. Direkte spørsmål om sex blir for billig for meg, men du kommer sikkert på noe annet å spørre om først som oppretter kontakten. Så kan du jo foreslå å spleise på taxi hjem til slutt!

Skrevet

Kort skjørt uten truse, hvisk han så i øret "uff.. jeg hadde det så travelt med å ordne meg at jeg glemte trusen i dag..."

Skrevet

Hvis du vil deg selv noe så vondt som en opptatt mann er det vel bare å si at du har glemt truse som mange har vært inne på. Men hvordan ser du egentlig for deg den søndags morningen når han sniker seg ut, tømt og sikkert deilig og lar deg ligge igjen i sengen?? La han rydde i eget rede først så kan du forføre han så mye du vil siden! Menn er enkle vesener, det er bare å si hva de skal få så har du de viftene rundt bena, men tror du virkelig det blir noe bedre etter enda en natt med sex?

Gjest Tigress
Skrevet

Spør ham om han noensinne har spist kake fra en naken kvinnes kropp.

Funka for meg.

Skrevet

Ikke tenk vanskelig nå. De fleste menn er livredde for å misforstå slike signaler, for da kan det bli fryktelig mye bråk med beskyldninger om det ene og andre etterpå.

Derfor skal du være tydelig i dine hensikter,- ikke fordi menn er enkle, som enkelte kinner ynder å tenke, men fordi vil ikke vil ha noe av misforståelser.

Dette rådet gir jeg for øvrig til absolutt alle kvinner som går med tanker om å ha sex. Vær tydelig på hva du vil! Og ikke vil....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...