Gjest betatt Skrevet 2. desember 2007 #1 Del Skrevet 2. desember 2007 Hei , sitter fremdeles og tenker på en sengekompis jeg traff for over et halvt år siden og lurer på hvor lang tid jeg kommer til å bruke på å komme over ham . Jeg var vel litt betatt , uten at det hverken var eller ble noe mer siden vi er ganske forskjellige som personer . På en måte var han min sjelevenn og kommunikasjonen oss i mellom var unik , så han føles ganske spesiell for meg både nå og da . Det var meg som bestemte at vi ikke skulle treffes mere siden vi tross alt ikke egentlig passer så godt sammen som par , men hvorfor tenker jeg på ham fremdeles og hvor lenge kommer jeg til å gjøre det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirepoix Skrevet 2. desember 2007 #2 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Har hørt at forelskelse varer i ca et år.. edit: om dette stemmer vil det være ca et år til med pain for meg også.. Når jeg tenker over det så tror jeg den et-års greia faktisk stemmer. Føler virkelig at jeg hater denne "jeg-kommer-aldri-til-å-få-han" følelsen:( Endret 2. desember 2007 av Mirepoix Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dolce Skrevet 3. desember 2007 #3 Del Skrevet 3. desember 2007 Vel, nå er det snart ett år siden sist jeg traff en tidligere "sengekamerat" uten at det var et tilfeldig møte, og jeg har enda ikke kommet over ham. Men så skal det sies at jeg er ekstrem når det gjelder det å knytte seg til mennesker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus Skrevet 5. desember 2007 #4 Del Skrevet 5. desember 2007 Har hørt at forelskelse varer i ca et år.. edit: om dette stemmer vil det være ca et år til med pain for meg også.. Når jeg tenker over det så tror jeg den et-års greia faktisk stemmer. Føler virkelig at jeg hater denne "jeg-kommer-aldri-til-å-få-han" følelsen:( Men hva om det har vart i ca. 2 år? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2007 #5 Del Skrevet 5. desember 2007 Normalt et år for en forelskelse,skulle ønske det var slik med alle da....Har likt samme fyren i 4år og i alle disse åra har jeg prøvd å glemme ham men til ingen nytte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest betatt (ts) Skrevet 15. desember 2007 #6 Del Skrevet 15. desember 2007 Vet det er ei stund siden jeg startet denne tråden . Det har imidlertid vært litt utvikling siden sist . Siste gangen jeg skrev her trodde jeg at siste kapittel var skrevet siden jeg ikke hadde hørt lyd fra ham på svært lenge og jeg ikke hadde planer om å gi lyd fra meg jeg heller . For bare litt siden var jeg ganske sikker på at jeg var over ham og hadde gått videre , men så sender han meg plutselig en mail , egentlig helt nøytral goddag mann økseskaft , nå er jeg mere usikker , ikke på hva jeg føler for ham , men på om jeg burde ha kontakt med ham eller ikke ? Hva syntes dere ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2007 #7 Del Skrevet 15. desember 2007 Hvorfor tenker jeg på ham fremdeles og hvor lenge kommer jeg til å gjøre det? Flørter, dates, kjærester, samboer, menn man har truffet under studiene og på fester/byen... Man kan tenke på enkelte av dem hele livet. En jeg traff da jeg var 17 år tenker jeg på fremdeles i en alder av 35. De jeg har hatt meningsfulle relasjoner med (kortvarige eller lengre) vil jeg aldri glemme. :rødme: Man kan faktisk risikere å aldri glemme dem. Snakker du om kjærlighetssorg blir det noe litt annet. Selv brukte jeg hele 3 år på å glemme ex-samboeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 21. desember 2007 #8 Del Skrevet 21. desember 2007 Hm... det er jo så forkjellig hvor lang tid man bruker. Jeg har brukt veldig kort tid på å komme over den "nyeste" eksen - og jeg har en annen jeg aldri klarer å bli ferdig med (snart ti år siden vi var sammen). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 22. desember 2007 #9 Del Skrevet 22. desember 2007 Vel, på det lengste brukte jeg 5 år, men mistenker at siste ex vil ta enda lenger tid (er nå oppe i 3 år). Treg? Hvem, jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå