Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har likt en mann i ca 1.5 år, og har virkelig vært på jakt;) Fått mange avvisninger- til han en dag kom bort til meg på ett ute sted-snakket med meg, sa han syntes at jeg var veldig søt, kysset litt- men så løp han... vet det er rart, men alle kjenner denne mannen "kjendis i byen"-så ikke rart om han passer seg.

Har også fått mye avisninger, men han husker meg godt-så denne episoden jeg forteller om, klamrer meg til at han kanskje liker meg litt, hi hi..

Har så lyst til å bli kjent med han,tenker på ham mye..Livet er urettferdig :fnise:

Videoannonse
Annonse
Gjest StockDama
Skrevet

høres litt ut som han angrer siden han stakk av...

Skrevet

Siden du spør, så er jeg ærlig. Vet ikke om jeg har rett, men jeg er rimelig sikker på at han ikke er intressert. Hvis han itillegg aviser deg på mail, tror jeg det er lurt å komme seg videre.

Jeg har også kysset gutter jeg ikke har vært spesielt intressert i på byen. Har selvfølgelig vært litt for mye innabords, men noen har blitt såret av det og det er jeg ikke stolt av.. Så det er fullt mulig å kysse litt uten å legge noen føleser i det. Hadde han vært intressert hadde han ikke stukket av og heller ikke avvist deg.

Skrevet

Denne mannen er "kjent". Ingen som må se han i slike situasjoner.

Synes bare det var rart å avise meg gang på gang for å så komme bort samme kveld( snakke litt nedsettende om damen han akkurat hadde snakket med) og så gi meg komplimanger, kysse meg og løpe-jaja, livet er rart...og selvfølgelig, han kan få hvem han vil så det er bare å glemme en gang for alle.

Skrevet

Kjent som i kjendis? Eller kjent fordi mange vet hvem han er?

Gjest StockDama
Skrevet

Om han er kjendis eller ei har da lite å si, hvertfall når han oppfører seg så tullete.

Kjenner noen kjendiser jeg også, men de oppfører seg ikke som idioter av den grunn.

Skrevet

De kjendisene jeg har møtt har oppført seg som idioter...

Jeg tenker han bare ville gjøre deg forvirret...eller gjøre seg selv litt mer spennende - og at du ikke skulle innbille deg noe. Han vet han kan få deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...