Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2007 #1 Skrevet 2. desember 2007 og ingen venner har ringt meg, ble 32 år i dag da..de har glemt meg, alle er opptatt med egne liv og jeg er så ensom.. virker umulig å få gode venner i min alder, men det er da ikke slik livet skal være..
Lund Skrevet 2. desember 2007 #2 Skrevet 2. desember 2007 og ingen venner har ringt meg, ble 32 år i dag da..de har glemt meg, alle er opptatt med egne liv og jeg er så ensom.. virker umulig å få gode venner i min alder, men det er da ikke slik livet skal være.. Sakkar..uff..husk jeg tenker på deg! jeg vet hvordan det er å være alene på dagen sin.
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2007 #3 Skrevet 2. desember 2007 Gratulerer med dagen!!! :-) Du er ikke alene om å bli "glemt". Men ekstra ille er det når nær familie glemmer. Du får sikkert hilsener når de kommer på det, da gjelder det å være blid og glad og ikke fornærma. For meg er det viktig nå, som jeg også er over 30, og er singel, å skape min egen bursdag, dvs finne på noe, gå på kino med en enorm pose snop, eller gå på konsert, gjøre noe (gjerne alene) som er litt dyrt og utenom det vanlige. Neste år kan du invitere folk på bursdagsselskap, da minner du dem samtidig på at du har bursdag. Selv er jeg kjempedårlig til å huske fødselsdager, så jeg blir nesten overrasket at noen i det hele tatt husker min dag.
spardame Skrevet 2. desember 2007 #4 Skrevet 2. desember 2007 Høres ikke koselig ut... Håper de husker på deg og får dårlig samvittighet Gratulerer med dagen fra meg iallfall
Gjest Frysepulver Skrevet 2. desember 2007 #5 Skrevet 2. desember 2007 (endret) . Endret 29. desember 2007 av Frysepulver
Gjest smitto Skrevet 2. desember 2007 #8 Skrevet 2. desember 2007 Gratulerer med dagen Det er trist å bli glemt slik
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2007 #10 Skrevet 2. desember 2007 Gratulerer med dagen! Forstår at du er lei deg, jeg har vært der selv. Sittet å synes synd på meg selv, og egentlig bare ønsket at dagen skulle gå forbi. Men det er ikke verdens undergang, og enkelte er veldig dårlige på å huske burstager (selv om det er en dårlig egenskap), men det betyr ikke at de er dårlige venner av den grunn. Det er hva de gjør for deg generelt sett som har noe å si.
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2007 #13 Skrevet 2. desember 2007 Tusen takk alle der ute, om 10 minutter er dagen over- og jeg er litt lettet faktisk
Gjest Pax Skrevet 2. desember 2007 #15 Skrevet 2. desember 2007 Bursdager er noe dritt. Men gratulerer med dagen.
Gjest Blondie65 Skrevet 2. desember 2007 #16 Skrevet 2. desember 2007 * Skynde seg å ønske gratulerer med dagen før midnatt* Gratulerer med dagen! Klem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå