Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

hva er bhstr 80 C på victoria secret?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva det er?

80 er tallet for antall cm rundt brystet. VS bruker ordentlige størrelser, c er derfor ikke spesiellt stort, hm ca en liten håndfull.

Spesifiser bedre, så kan jeg svare bedre.

Skrevet

Størrelse 80 tilsvarer hvertfall 36. Cupen er jeg ikke helt sikker på.

PS: Var ikke vanskelig å skjønne hva du lurte på......

Skrevet (endret)
Hva det er?

80 er tallet for antall cm rundt brystet. VS bruker ordentlige størrelser, c er derfor ikke spesiellt stort, hm ca en liten håndfull.

Spesifiser bedre, så kan jeg svare bedre.

Har du problemer, eller bare må du være frekk? Og ja jeg anser det som frekt når du begynner å si at c er en håndfull på HM.

Men for å svare med t-skje: 80c er her i Norge, men det er ikke dermed sagt det er i alle butikkene. Det finnes enkelte nettbutikker som opperer med andre størrelser. VS er ikke en norsk side, og har derfor ikke norske størrelser. Derfor lurte TS på hva 80c er der. Forsto du det bedre nå, eller skal du bare være vanskelig for å være det?

Til TS har ingen anelse om hva størrelsen er på VS, men forsto hva du mente med en gang. Og da har ikke jeg handlet på VS engang. Men enkelte klarer tydeligvis ikke å svare seriøst.

Endret av *Mina*
Gjest annen gjest
Skrevet

Hvis du har tenkt til å bestille fra Victoria's Secret kan det være kjekt å ta en titt på deres "size chart" (der internasjonale mål og tilsvarende US mål står oppført), men vil du være ekstra sikker vil jeg tro at å bruke deres målemetode for å finne riktig størrelse er en smart ting å gjøre.

http://www2.victoriassecret.com/braguide/how_to_measure.cfm

For å gjøre om fra cm til inches finnes det diverse konverteringskalkulatorer på nett, bl.a denne http://www.onlineconversion.com/length_common.htm

Skrevet (endret)

80 c på HM er ikke det samme som på VS. 80 er ikke lik 36 heller. Jeg prøver ikke å være frekk, men det er betydelig forskjell i størrelser, fra HM, Lindex og andre "billlig" undertøys butikker, til dyrere butikker som feks VS.

Skjønner ikke hvorfor du mener jeg er frekk, det var ikke meningen. Jeg ville gi et mest mulig korrekt svar. Er 36 alltid 36? NEI!!! HM som i Hennes og Mauritz er større i størrelsene, enn dyrere bher. Det er også større avstand mellom hver størrelse på "billige" butikker.

dessuten mener jeg ikke HM i innlegget mitt men hmm som i ...tenkesegom... hørt om store bokstaver? Les et innlegg ordentlig før du kommenterer!

Og ja en 80c på VS, er 80 cm ryndt brystet (ikke medregnet brystene) cupen er en liten håndfull ( mannshånd) Hvis vi regner i Europeiske størrelser. Snakker vi inches snakker vi fort ca 160 cm (ikke regnet dette nå)

Så jeg vil og anbefale og bruke måleskjemaene de har på siden.

Hvis spørsmålet er hva en europeisk 80c er. Så vil det variere, men i en "ordentlig" butikk vil det være ca som jeg har beskrevet. :)

Endret av jannamor
Skrevet
80 er ikke lik 36 heller.

80 tilsvarer 36 i UK hvertfall. Jeg bruker bare BHer fra Bravissimo/ Figleaves, trodde VS opererte med samme mål.

Mener jeg har hørt at VS er små i størrelsene?

Og til Jannamor: Tenk litt mer over hvordan du formulerer deg om du ikke prøvde å være frekk i denne tråden..............

Skrevet

Jeg synes ikke HM er store i størrelsene sine, hos HM bruker jeg ofte B70 og B75 i bher, enda jeg anser meg selv som en A70.

Jeg har også kjøpt bh fra VS da jeg var i USA, og i den har jeg 32A. Vil anslå den til å være det samme som norske HM sin 75A.

Så etter min formening (uten å ha sjekket strlkartet på VS hjemmesider) så er cupstørrelsen den samme, men de bruker andre mål i omkrets enn vi.

Skrevet

Hva står a,b,c, d cup for egentlig? :sjenert:

Hva er forskjellen på eks.85 a og 85 c ?

Skrevet

Når vi handla på VS i florida så var 80 C = 38c der

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...