Amalie_85 Skrevet 3. desember 2007 #21 Skrevet 3. desember 2007 Bare ikke gjør som en venninne av meg, som for mange år siden brukte en skrelt banan. Den brakk og hun måtte skrape den ut med te-skje. Og, ja. For de som lurer har hun fortalt dette selv. haha, husker jeg leste den historien i ett eller annet blad og ho venninna de er sikkert ikke den eneste som har prøvd det. Må være innmari kjipt!
Gjest imli Skrevet 3. desember 2007 #22 Skrevet 3. desember 2007 Det er ikke farlig å bruke stearinlys nei. Men særlig godt er det ikke Når det gjelder dildo/vibrator, så trenger man ikke være jomfru for at den skal være vond å føre inn... De er jo digre.... Anbefaler heller vibrator utenpå.
Mrs. K Skrevet 3. desember 2007 #23 Skrevet 3. desember 2007 Tråden er ryddet iht Kvinneguidens regler. Trille (mod)
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2007 #24 Skrevet 5. desember 2007 agurk, banan eller kjøp en dildo rett og slett. den trneger du ikke kondom på, men bruk kondom på alt annet- fordi alt er fullt av bakerier og vips får du en infeksjon
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2007 #26 Skrevet 5. desember 2007 På Kondomeriets nettside har de noe som heter dildoguide. http://www.kondomeriet.no/?aid=9299011 Der kan du lett finne ut hvilken type dildo som passer deg og dine behov. Hos Kondomeriet kan du også bestille varer rett fra nettsiden, å de kommer hjem i posten til deg. Kjempefint for de som bor et stykke unna lignende butikker, eller for de som ikke vil kjøpe varene over disk.
Bex Skrevet 6. desember 2007 #27 Skrevet 6. desember 2007 Jeg ville nok kjøpt en vibrator, da de ofte er litt mindre (og etter min mening bedre) enn en dildo
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå