Gå til innhold

onanere med stearinlys?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det helt trygt å bruke stearinlys ved onanering, uten å bruke kondom utenpå?

Eller skaftet på en skei?

Noen som har flere forslag til hva jeg kan trygt føre inn?

Er redd for å føre inn noe der nede uten kondom, så derfor vil jeg spørre om det er helt trygt å føre inn noe uten kondom. Kan jo ikke bare kjøpe og kjøpe på kondomer.

Vil kjøpe meg dildo etterhvert, men er jo så mye å velge i å jeg kvir meg litt til å føre inn en dildo også, siden jeg er jomfru. Er 26 år.

Seriøse svar mottas med stor takk!

I kveld skal det onaneres, men jeg håper det kommer svar her før jeg setter i gang... :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg brukte stearinlys for noen dager siden, med kondom utenpå. Å det var herlig :-) Men er det trygt å føre inn stearinlys uten kondom?

Skrevet

Håper flere svarer snart. Trenger svar NÅ!!!! Er helt klar til å sette i gang:-)

Gjest Onanidronninga
Skrevet

Jeg synes tipset om ståltråd var bra! Det funker kjempebra. Så deilig atte :jepp:

Ellers kan du jo prøve med agurk, gulrot, stangselleri, kaviartube, tannkosten din, brusflaske, linjal, blyant, stekespade, hårbørsta di, osv. Ellers kan du jo bygge et langt tårn med legoklossene dine og stappe det oppi? Jadda.... Her er det noen som kjeder seg, skjønner jeg :filer:

Skrevet

Bananer, squash, tørkerullholder, dobørste, bordbein, balltre...

Skrevet

Bør jeg bruke kondom utenpå det jeg putter inn i kjeden? Er det noe som er farlig å putte inn uten kondom?

Skrevet

Stearin er sikkert ikke farlig, men har du kondomer hvorfor lurer du da? Er det ikke bare å slenge på en og la det stå til?

Skrevet

Regner med at det går bra med et stearinlys uten kondom, dersom det er helt, og ikke smuldrete... Men det er jo mye bedre med kondom på, så glir det lettere hvis det er glidemiddel på etc.

Gjorde det selv med stearinlys for maaaange år siden, da jeg begynte å eksperimentere med onani. Men fant fort ut at det ikke ga meg noenting, her må det vibrator og klitorisstimulering til for at det skal funke...

Skrevet

Etter litt søking kom jeg frem til dette:

Noen prøver gulrot, stearinlys, banan eller en tynn agurk, eller andre gjenstander som de kan bruke for tilfredsstillelse. Vær bare litt forsiktig og at du ikke bruker gjenstander som er kvasse og spisse som kan lage rifter og sår. Du kan velge å ha kondom på når du bruker den, eller uten. Det glir gjerne litt bedre med kondom på. Det er ingen aldersgrense for å kjøpe kondomer.

Fant det på denne siden: http://klara-klok.no/wips/1139442939/caseId/14462559/

Skrevet

Jeg tror det er mye tryggere for deg å kjøpe noe fra kondomeriet/cecilikjensli enn å rote rundt med ting som kan knekke inni deg og smuldre opp og skrape og you know... Ikke farlig å kjøpe på nettsidene deres, og pakkene kommer så anonymt i postkassen så.

Skrevet
tørkerullholder, dobørste

:overrasket::overrasket: :klø: :sjokk::nei:

Helt sinnsykt utrolig hva enkelte kan få seg til...Dobørste?!!!Husholdningsartikler som brukes av familien?

Æsj...

Gjest Chrizzy
Skrevet
Håper flere svarer snart. Trenger svar NÅ!!!! Er helt klar til å sette i gang:-)

:ler: Ja, skal vi se, om du ikke skal bruke kondom så begrenser vel utvalget seg drastisk.

Skrevet

Som sprengkåt og nysgjerrig 13-14 åring, så ble det nok OGSÅ brukt stearinlys...

Gjest Helen Parr
Skrevet

Bare ikke gjør som en venninne av meg, som for mange år siden brukte en skrelt banan. Den brakk og hun måtte skrape den ut med te-skje.

Og, ja. For de som lurer har hun fortalt dette selv.

Gjest Bodillen
Skrevet
Bare ikke gjør som en venninne av meg, som for mange år siden brukte en skrelt banan. Den brakk og hun måtte skrape den ut med te-skje.

Og, ja. For de som lurer har hun fortalt dette selv.

Pft! En venninne av deg, du, liksom! :fnise:

Skrevet

*ler litt* Morsomme historier som jeg selv har hørt rundt om..

Vel, ang stearinlys, så lenge du ikke er redd for at de smelter inni der så ;P

Skrevet

Uansett hva du velger å bruke, så sørg hvertfall for at det er helt rent, og ikke har noen spisse kanter eller hjørner som kan skrape deg opp. Ville kjøpt en helt vanlig, liten vibrator på kondomeriet, jeg. Like greit å ha ordentlig utstyr med en gang :)

Du kan jo kanskje sende en mail til kundeservice og høre om de kan anbefale noen. Husk at selvom du synes det er flaut, så er det den faste jobben til de som jobber der, og de er hvertfall ikke flaue!

Skrevet

Uff, noen av dere er fæle. Er vel ikke så lett for alle vel? Husk at noen faktisk er litt senere ute enn andre, og kanskje ikke er like altvitende som det mange her tydeligvis tror de er. Denne tråden er jo for spørsmål og diskusjoner rundt seksualitet, så la nå folk få spørre uten å drite de totalt ut da. Det er sikkert de som virkelig kvir seg for å spørre om ting her, og når de endelig har fått mannet seg opp til det, så blir de bare overkjørt med kommentarer. Snilt gjort... :nei:

Men uansett, TS, sikkert lurt med en kondom utenpå ja :) Og som mange andre her sier, så er absolutt en dildo eller vibrator heller noe å anbefale. Om du gruer deg fordi du er jomfru, så ta deg god tid og gå sakte frem. Og for all del, ikke glem glidemiddel :) Går nok så bra så! Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...