Gjest Étoile Skrevet 15. april 2003 #1 Del Skrevet 15. april 2003 ...hva skal den egentlig smake? Er ingen stor te-drikker, så lurer på om det er meg eller teen det er noe i veien med... Kjøpte Darjeeling te på en delikatesse i nabolaget tidligere i dag, gikk hjem og laget iste etter Minnies oppskrift og nå når jeg skulle smake på den.... PFØY!! Helt forferdelig! Den var helt utrolig bitter og fæl. Hva kan være galt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 15. april 2003 #2 Del Skrevet 15. april 2003 Jeg bruker kun Darjeeling First Flush Tigerhill. Tror det må være noe galt med teen for vanligvis gir denne deilig iste. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Étoile Skrevet 15. april 2003 #3 Del Skrevet 15. april 2003 Tror den bare het Darjeeling den jeg kjøpte... Hvor får du kjøpt First Flush Tigerhill? Har sååå lyst på iste nå, hadde vært ordentlig god uten den fæle bitre bismaken... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 15. april 2003 #4 Del Skrevet 15. april 2003 Jeg kjøper min i div. spesialforretninger for te & kaffe, enkelte kaffebarer selger også Darjeeling FFT. Du kan jo forsøke med Twinings Earl Grey te også- den bruker jeg ofte. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå