Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sorte prikker i området rundt nesevingene eller hva det heter.. Noen som har tips til produkter SOM VIRKER?

Har prøvd å klemme men får det ikke helt til.. :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sliter med det samme, så håper noen har noen gode tips :)

Har prøvd både md facial lotion (den har vel byttet navn nå, men) og Clinique pore minimizer. Ser ingen endring...

Gjest lucky!74
Skrevet

Jeg har en god del sorte prikker. Nå har jeg brukt Aberela i snart 4mnd og endelig begynner disse fæle hudormene å komme så lang ut i/oppå huden at jeg får klemt dem ut. Det er helt fantastisk at noe virkelig funker!!!

Aberela må brukes over tid for at det skal fungere. Det virker visst sånn at huden "åpner seg å lettere får ut urenheter.

Fåes på resept, koster ca 70kr synes jeg å huske.

Differin gel(må være gel ikke krem) har visst samme funksjon.

Les på nette om dette. Det er Dr Fyrand som mener man får bedre hud med denne kremen å for meg virker det ihvertfall.

Skrevet

Ja, Aberela og Differin skal funke.

Jeg bruker Differin på ryggen og har merket god bedring nå etter snart tre måneder. Jeg kommer nok til å bruke den i fjeset også om ikke hudlegen jeg snart skal til anbefaler Aberela i ansiktet fremfor Differin.

Skrevet

anbefaler peeling i forkant for å gjøre det enklere å klemme ut de som allerede er der

Gjest lucky!74
Skrevet

Man må ihvertfall ikke peele huden samtidig som man bruker aberela eller differin, huden blir veldig sårbar så den må behandles forsiktig med mye god fukt.

Jeg ville helst brukt Differin gel fordi den har samme virkning men mindre bivirkninger(flass og rødhet). Men siden jeg ammer kunne jeg visst bare bruke Aberela.

Husk at man ikke kan bruke disse kremene om sommerem pga sol så det gjelder å starte snart visst man skal rekke å bruke den i noen mnd. Lurt å alltid ha faktor krem utenpå uansett årstid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...