Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2007 #2 Skrevet 2. desember 2007 Er du ute etter merker? For da er jeg redd jeg ikke kan hjelpe. Men jeg føler det kommer litt an på stemningen. Noen ganger er det veldig tiltrekkende med noe litt sensuelt. Andre ganger passer noe søtt og uskyldig bedre. Atter andre ganger er det best med ingenting, bare naturlig kvinneduft. Egentlig synes jeg ingenting er best i det daglige. Men unngå sånne gamle tanteparfymer.
Gjest Mann som vet Skrevet 2. desember 2007 #3 Skrevet 2. desember 2007 Hengi deg til dine villeste fantasier, før et par fingre opp i det aller helligste, og smør saftene på halsen. Evolusjonsmessig skulle dette gjøre susen.
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2007 #4 Skrevet 2. desember 2007 En god parfyme burde være en som man kan forbinde med personen som bruker den, slik at man gjenskjenner lukten. Ei venninne av meg har en veldig god parfyme som jeg kjenner igjen hvis andre bruker den men jeg forbimder lukten med henne. dior addict heter den, veldig god:)
Gjest m42 Skrevet 2. desember 2007 #5 Skrevet 2. desember 2007 Jeg har lett sporadisk etter en parfyme i over 20 år. Jeg kjenner den lett igjen når en kvinne som bruker den, passerer forbi meg. Men å finne den i parfymeriet er klin umulig.
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2007 #7 Skrevet 5. desember 2007 Jeg har lett sporadisk etter en parfyme i over 20 år. Jeg kjenner den lett igjen når en kvinne som bruker den, passerer forbi meg. Men å finne den i parfymeriet er klin umulig. Neste gang du kjenner duften så spør den som bruker den. Hadde bare syntes var morsomt om en mann spurte hva parfymen min heter fordi han likte den så godt.
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2007 #8 Skrevet 5. desember 2007 Ralph- av ralph lauren Emporio armani- den gull flaska Christina agulilera- (luker veldig sexy) Naomi Cmpell ( den med gullkork)
Gjest Reka Skrevet 5. desember 2007 #9 Skrevet 5. desember 2007 Davidoff - Cool water Laura Biagiotti - Laura
sebra Skrevet 5. desember 2007 #10 Skrevet 5. desember 2007 hmm det er litt merkelig det der med parfyme.. jeg bruker amor amor og ralph lauren mest. og det som er facinerende er at jeg møter mye flere folk når jeg går med ralp. jeg har til og med blit dytta inntil veggen av en kar som sniffa halsen min ihjel og til og med klarte å gjette hvilken det var. og sa at den lukta dødsdigg og da..hhe
Gjest pjokken Skrevet 5. desember 2007 #11 Skrevet 5. desember 2007 Ser at det er stort sett bare jenter som svarer i denne tråden. Ikke så rart, jeg tror de fleste gutter/menn vet null og niks om kvinneparfymer. Slik er det ihvertfall for meg. Den eneste dameparfymen vet navnet på er Chanel no. 5, men jeg aner ikke hvordan den lukter. Kan heller ikke si at jeg pleier å reagere verken spesielt positivt eller negativt på en parfymelukt. Har ihvertfall aldri reagert såpass at jeg har ønsket å vite navnet på parfymen. Jeg aner heller ikke hvilken parfyme samboeren min bruker, hvis hun bruker noe i det hele tatt da? Tror det er mange gutter som meg.
Gjest Pax Skrevet 5. desember 2007 #12 Skrevet 5. desember 2007 Jeg tror menn foretrekker kvinner uten parfyme.
Gjest Mannlig gjest Skrevet 13. desember 2007 #13 Skrevet 13. desember 2007 Jeg tror menn foretrekker kvinner uten parfyme. Feil, menn elsker parfyme, men det må ikke ose... i passe dosering kan kan man bli nesten svimmel!!!
caso Skrevet 13. desember 2007 #14 Skrevet 13. desember 2007 Parfyme er bra, dèt. Type har jeg lite peil på, det har med relasjonen til den aktuelle jenta å gjøre og ikke selve lukten. Men som nevnt, diskre mengde. Altså, en dusj eller max to er mer enn nok. Lukter jeg parfymen før jeg står inne i "komforsonen" til en jente syns jeg det er for mye. Blir litt tante-aktig veldig fort.
Gjest glamhudpleier Skrevet 13. desember 2007 #15 Skrevet 13. desember 2007 Finnes kjempe mange gode parfymer.. Jeg er veldig glad i klassikeren fra Dior- J'adore.. Ellers så er jo det med parfyme veldig individuelt- er man mørk liker man gjerne litt tyngre dufter med litt krydder i. Er man lys så går det gjerne i blomster og sitrus. Men det varierer jo veldig Men hvis du som mann skal kjøpe parfyme i gave til din kone vil jeg anbefale deg å ta en titt i skapet hennes og notere ett eller to navn- så vet gjerne de i butikken sånn ca hva hun liker...
Gjest Pax Skrevet 13. desember 2007 #16 Skrevet 13. desember 2007 Feil, menn elsker parfyme, men det må ikke ose... i passe dosering kan kan man bli nesten svimmel!!! Javel... Da er det min naturlige duft som er digg, da.
*Pepperkake* Skrevet 13. desember 2007 #17 Skrevet 13. desember 2007 De gangene jeg har fått flest komplimenter av menn for parfymen var da jeg brukte JP Gaultier. En gang hadde jeg en gutt hengende rundt halsen min nesten en hel kveld Den parfymen burde jeg kanskje begynne å bruke igjen
Caracal Skrevet 14. desember 2007 #18 Skrevet 14. desember 2007 Jeg liker "very irresistible" av Givenchy... Caracal.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå