treningsjenta Skrevet 2. desember 2007 #1 Del Skrevet 2. desember 2007 hmm.. jeg var overbevist om at butikkene var åpne idag! Derfor utsatte jeg handelen min til idag, skulle dob bre ha melk og brød men...Men det var jmmen meg stengt. ! Det er jo søndag første advent.....??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 2. desember 2007 #2 Del Skrevet 2. desember 2007 Nei, det er de tre siste søndagene før julaften hvor butikkene har søndagsåpent, det har ikke noe med advent å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurela Skrevet 2. desember 2007 #3 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg var nettopp på en RIMI som var oppe fra 13 til 19.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 2. desember 2007 #4 Del Skrevet 2. desember 2007 Kommer veldig ann på hvor man bor også tror jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 2. desember 2007 #5 Del Skrevet 2. desember 2007 Jepp d gjør d! Hos oss har butikkene søndagsåpen de to siste søndagene før jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 2. desember 2007 #6 Del Skrevet 2. desember 2007 Nei, ikke i den butikken jeg jobber (i Oslo sentrum), kun de tre siste søndagene før julaften. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå