Jusy me Skrevet 15. april 2003 #1 Del Skrevet 15. april 2003 Nu har det jo kommet så mange merker og smak av rusbrusen så jeg lurer på, Hva er din favoritt rusbrus? Syns personlig at rim blueberry smaker ganske godt.. men har enda til gode og smake på mange andre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 15. april 2003 #2 Del Skrevet 15. april 2003 Bacardi Breezer Watermellon og Smirnoff Ice. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mel Skrevet 15. april 2003 #3 Del Skrevet 15. april 2003 *hvisker* Rusbrus er for pingler! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 15. april 2003 #4 Del Skrevet 15. april 2003 Rim Lime er min favoritt - og Vikingfjord. Ellers drikker jeg nesten bare pærecider, men det regnes vel kanskje ikke som rusbrus... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Étoile Skrevet 15. april 2003 #5 Del Skrevet 15. april 2003 Usj, synes nesten alle rusbruser er skikkelig vonde jeg... For søtt og klissete. Smirnoff Ice er den beste jeg har smakt hittil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
myagi Skrevet 15. april 2003 #6 Del Skrevet 15. april 2003 Jeg drikker svært lite rusbrus,men i Tyskland ifjor drakk jeg en god en. Den var med rom så vidt jeg husker, men ikke Bacardi Breezer. (Var ikke full,men husker ikke hva den het. Helt sant!) Bacardi Breezer med lime er ikke så verst,men det holder med 1. Jeg drikker mest drinker og cocktails jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufus Skrevet 15. april 2003 #7 Del Skrevet 15. april 2003 Nå er jeg i grunnen ganske "alt- drikkende", jeg da....Det går stort sett i rødvin og øl, men når jeg drikker rusbrus bæør de være ganske søte.... Så foreløpig synes jeg Rim blueberry, VK orange og VK blue er veldig gode....og forresten en jeg smakte i helga WDK (eller noe i nærheten fikk den servert i glass...) som var blå var god... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 15. april 2003 #8 Del Skrevet 15. april 2003 Smirnoff Ice mmmmmmm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 15. april 2003 #9 Del Skrevet 15. april 2003 Bacardi Breezer lemon er det som står i kjøleskapet mitt :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 15. april 2003 #10 Del Skrevet 15. april 2003 Smirnoff ICE. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Englepusen Skrevet 15. april 2003 #11 Del Skrevet 15. april 2003 Favoritten min er helt klart Reef (tror det var navnet). Her i Stavanger har de den bare på polet. Den med pasjonsfrukt er såååååååååååååååå gooooooooooooood! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. april 2003 #12 Del Skrevet 15. april 2003 Syns den blåe var veldig god, husker ikke hva den heter..Kansjke det var WDK den het, som Rufus nevnte?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 15. april 2003 #13 Del Skrevet 15. april 2003 Smiroff ice, og rim blueberry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 16. april 2003 #14 Del Skrevet 16. april 2003 Det VAR Smirnoff Ice, men det var helt til jeg oppdaget at jeg ikke tåler vodkaen.... :cry: Men, Vikingfjord Ice tåler jeg, og smaker ganske så likt SmirrIce :D Ser noen nevner Bacardi Brezeer her, den også er knall god med appelsin smak! Jummi........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 16. april 2003 #15 Del Skrevet 16. april 2003 Smirnof Ice Bacardi Breezer Red Square Lemon (el noe sånt...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 16. april 2003 #16 Del Skrevet 16. april 2003 Smirnof Ice & Bacardi Breezer (m. lemmen-smak ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Montezuma Skrevet 16. april 2003 #17 Del Skrevet 16. april 2003 SmirIce og Vikingfjord!!!! Smakte gul Breezer i går. Det minnet meg om de gamle gule sukkertøyene som var formet som klementin-båter! Og smakte deretter.... E'er og sukkertøy..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 16. april 2003 #18 Del Skrevet 16. april 2003 Smirnoff Ice og Metz(lime?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 16. april 2003 #19 Del Skrevet 16. april 2003 Bacardi Breezer- helig i varmen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Johanna Skrevet 17. april 2003 #20 Del Skrevet 17. april 2003 Bacardi Breezer Watermellon og Smirnoff Ice. Minnie Disse er de beste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå