Gjest Gjest_Elisabeth_* Skrevet 2. desember 2007 #1 Skrevet 2. desember 2007 Kunne tenkt meg Home and away serien på dvd, men får man kjøpt den noe sted?
Concertina Skrevet 3. desember 2007 #3 Skrevet 3. desember 2007 Kunne tenkt meg Home and away serien på dvd, men får man kjøpt den noe sted? Finner den ikke noe sted, foreløpig så finnes vel ikke noen såpeoperaer på DVD, rett og slett fordi det er haugevis med episoder... Blir dyrt det. Men fant denne uttalelsen på yahoo.com fra den 20. november i år: Yes just announced, the complete set of Home and Away DVDs (1987-2007) available in a crate of 650 DVDs for the bargain price of $13000.00. Over 4500 epidodes consisting of more than 2000 hours of viewing pleasure. lol Om det er tull eller ikke aner jeg ikke (fant ikke noe mer om det så jeg lurer på det...), men $13.000 (AUD) er over 63.000 kroner!
Gjest Reka Skrevet 14. desember 2007 #4 Skrevet 14. desember 2007 Shit det var dyrt... Men med tanke på at vi i Norge er på episode 4000 og noe så er det kanskje ikke så rart....
Gjest Gjest_Inger_* Skrevet 7. februar 2008 #5 Skrevet 7. februar 2008 Den summen skal jeg heller klare å spare opp! Det er noe jeg kunne absolutt ha tenkt meg, har saumfart nettet, men har enda ikke funnet noe....
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2008 #6 Skrevet 7. februar 2008 Den summen skal jeg heller klare å spare opp! Det er noe jeg kunne absolutt ha tenkt meg, har saumfart nettet, men har enda ikke funnet noe.... Serien finnes ikke på dvd. Det er jo tross alt en serie som har gått i 20 år, og er vel veldig skjeldent såpeserier kommer på dvd. Eneste håpet er vel hvis noen hadde tatt opp hver eneste episode og spart på den hele tiden serien har gått, og nå er villig til å selge eller kopiere den. Ellers er det vel mange steder på nettet man kan se klipp eller enkeltepisoder...
Gjest Gjest_Randi_* Skrevet 21. februar 2008 #7 Skrevet 21. februar 2008 Tenk så mye plass det hadde tatt i butikkene da, hvis Home & Away skulle gitt ut serien på dvd.. Men hadde vært kjempekoselig, elsker den serien!
Gjest Mamma23 Skrevet 5. mars 2009 #8 Skrevet 5. mars 2009 Det vil jo ikke ta så mye plass da.. De er på sesong 22 i Australia nå.. Friends var 10 sesonger og den samlingen med alle ti sesongene er ikke større enn en skoeske omtrent...
Gjest Mamma23 Skrevet 5. mars 2009 #9 Skrevet 5. mars 2009 Men grunnen til at de visstnok ikke kan lage serien på dvd er fordi de hadde ikke det i tankene da serien begynte... så det er altfor mange mennesker å hente inn godkjennelse fra
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2009 #10 Skrevet 5. mars 2009 Det vil jo ikke ta så mye plass da.. De er på sesong 22 i Australia nå.. Friends var 10 sesonger og den samlingen med alle ti sesongene er ikke større enn en skoeske omtrent... Forskjellen er bare at H&A går så og si hver dag...
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2009 #11 Skrevet 5. mars 2009 Det vil jo ikke ta så mye plass da.. De er på sesong 22 i Australia nå.. Friends var 10 sesonger og den samlingen med alle ti sesongene er ikke større enn en skoeske omtrent... Friends består totalt av 236 episoder. I Australia ble episode nummer 4804 av Home and Away vist i dag...ganske stor forskjell...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå