Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger noen tips om nettbutikker som selger bøker. Hvem har beste service? Grei leveringstid? GOdt utvalg? Og rimlige priser?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haugenbok er greie. Etter min erfaring leverer de ganske raskt, gratis frakt, oversiktlig side og god søkemotor (i forhold til bokklubben sin).

Skrevet

Hvor de er billigst syns jeg varierer litt, har brukt bokkilden.no en del, og det har alltid fungert bra :)

Skrevet

Min erfaring er at det er lurt å søke på isbn-nummeret i google. Finn altså isbn nummeret på en av internettbokhandlerene, og søk på tallet, så får man som oftest opp ulike butikker som har boken, og da syns jeg det er lett å sammenlikne pris. :)

Skrevet
Trenger noen tips om nettbutikker som selger bøker. Hvem har beste service? Grei leveringstid? GOdt utvalg? Og rimlige priser?

www.norli.no har de mye billig. www.haugenbok.no har jeg også bestilt fra. Begge funker bra :)

Skrevet

Takk for tips og innspill! Kjekt å kjøpe bøker på nett, det er jo en del billigere enn i bokhandleren :)

Skrevet

Haugen bok. De er raske, og har super og personlig service.

Dessuten liker jeg å støtte et privat foretak. Synes det er fint at en liten, lokal bokhandler i Ørsta klarer å konkurrere mot store aktører som Bokilden.no.

Gjest Raptuza
Skrevet

Kjøper mest alt av bøker på bokklubben.no. Får 5% bonus på allle bøker samt at det som regel er den billigaste prisen på bøker. Leveringstida er dessverre ikkje så god.... :(

Skrevet

Overskriften: Det heter "hvilken nettbutikk" - og ikke "hvem nettbutikk"....

Skrevet

Haugenbok, bokkilden og bokklubben.

Mvh Yvonne :duskedame:

Skrevet

jeg pleier alltid å gå inn på kelkoo.no og søker på boka jeg skal ha for å finne billigste nettbutikk. I det siste har det vært capris.no jeg har handlet på.

Skrevet
Synes det er fint at en liten, lokal bokhandler i Ørsta.

Haugenbok ligger i Volda :-)

Bruker stort sett Haugenbok jeg også, tror faktisk det var en første nettbutikken jeg handlet i.

Skrevet

Bruker også Haugen bok og er kjempefornøyd. Rask levering og bra service og man kan betale ned litt og litt om man vil det :)

Skrevet

Har handlet litt forskjellige steder - man har endt opp hos Haugen Bok - veldig greit - ikke portopåslag og kjapp levering med fakutra i pakken.

Gjest Tessmira
Skrevet

Jeg har brukt norli et par ganger nå og er kjempe fornøyd med dem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...