Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2007 #1 Del Skrevet 2. desember 2007 Noen som har noen gode forslag til en gave til mamma? jeg har ikke peiling hva jeg skal kjøpe til mor til jul! noen ideer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 2. desember 2007 #2 Del Skrevet 2. desember 2007 Hva med en kurv med vin, likør og god sjokolade? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alison Skrevet 2. desember 2007 #3 Del Skrevet 2. desember 2007 Hva med parfyme, gode kremer, såpe el.? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anne Karine Skrevet 3. desember 2007 #4 Del Skrevet 3. desember 2007 Nå vet jeg ingenting om hva moren din liker, men min mamma har i alle fall ønsket seg både ting hun kan bruke opp, altså alt fra barberhøvler, såpe, krem etc, og div. pynteting, altså lys, servietter o.l. Så det blir i alle fall det jeg satser på til jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 3. desember 2007 #5 Del Skrevet 3. desember 2007 Hva med gavekort på f.eks. spa, massasje, ansiktsbehandling e.l.? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 3. desember 2007 #6 Del Skrevet 3. desember 2007 Mamma får elektrisk varmeteppe til å ha i sengen(veldig frossen), Drageløperen boken, en genser, og en kalender, musemappe og innrammet bilde i sølvramme av barnebarnet hennes. Slageren i fjor var ett deilig pashminasjerf i beige som hun bruker hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2007 #7 Del Skrevet 3. desember 2007 Hei ! Jeg er mor og på min ønskeliste står: Fotpleie, kremer og som bestemor er "gavekort" med datoer hvor vi får ha barnebarna for oss selv. Kjempekoselig julegave !! Bøker er også kjekt og få, men det er selvfølgelig lommeboka til giverne som avgjør. Men SÅ koselig og få en blomt . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2007 #8 Del Skrevet 3. desember 2007 Jeg har kjøpt en litt annerledes gave til min mor og en del venninner i år. Jeg har rett og slett kjøpt en tanketing. Hvis du går inn på Plan Norge sine nettsider så kan du kjøpe julestjerne, hjertenøkkelhank eller andre fine ting som barn i Afrika har laget. De koster 175 kroner og da har du bidratt til 20 vaksiner eller malarianett til mange barn. Gavene kommer i fine gaveesker, og jeg er sikker på at de som får gaven blir glad for den omtenksomme gaven.. http://www.plan-norge.no/ Lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 5. desember 2007 #9 Del Skrevet 5. desember 2007 Spør hva hun ønsker seg! Gave som kan brukes (dusjsåpe fra f.eks. Body Shop, frisørsjampo etc.) en ganske safe gave. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå