Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2007 #1 Skrevet 2. desember 2007 Jeg har bursdag om et par uker og tenkte bare å si at de som vil kan stikke innom en tur når som helst på ettermiddagen. Tenkte å bake noen kaker, men i tillegg kan det kanskje være lurt å ha noe med litt mer mat i, iom at noen kanskje vil komme rett fra jobb. Jeg vil imidlertid gjøre det hele ganske enkelt , så jeg lurer på om noen har tips til enkel mat som ikke er kaker, men som er enkel å lage og servere? Har tenkt på pizzesnurrer, men vil gjerne ha flere tips...
Mistyen Skrevet 2. desember 2007 #2 Skrevet 2. desember 2007 En kjele med lapskaus, småsuppe og flatbrød, spekemat feks.
hjertesukka Skrevet 2. desember 2007 #3 Skrevet 2. desember 2007 Kyllingsuppe med karri? Vann med grønnsakbuljong, selleri, gulrøtter og litt ukokt ris oppi. Skjær opp kyllingfilet i passe store biter. Salt,pepper og karri. - Serveres med brød til.
Gjest Gjest_Chelsea_* Skrevet 11. desember 2007 #4 Skrevet 11. desember 2007 Jeg liker disse: Pastasalat med ost Potet og kikertsuppe Begge deler kan lages ferdig på forhånd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå