Gå til innhold

Hvordan lader du best batteriene?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvordan lader dere best batteriene? Sammen med andre folk eller alene? Selv føler jeg at de blir best ladet når jeg er alene, gjerne ut i skogen langt fra mennesker :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer litt an på hvordan sliten jeg er. Men enten helt alene, med fullstendig ro rundt meg, eller sammen med barna på deres premisser.

Skrevet

Jeg elsker spa. Ikke ofte jeg tar meg råd til det, men det er fantastisk. Massering, boblebad, kos, og masse deilig jazz er ogsp bra.

Nå fesk, sitter jeg hjemme, med masse levende lys, pluss et lys på adventsstaken. Favorittjazzen på bangogolufsen anlegget. Og varmluftsovs ved beina. Den lille hunden min ligger da ca 5 cm fra ovnen og råkoser seg. midt oppå mitt bein. Pcen i fanget, og en deilig kopp te. Venter på at min kjære skal komme hjem fra jobb. Det er en digg måte og lade batteriene på.

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Det kommer helt an på humøret. Hvis det har vært mye stress, og jeg har vært rundt mye folk, slapper jeg best av alene. Men jeg kan også koble veldig godt av sammen med andre.

Men jeg er en person som trenger min alenetid. Hvis jeg ikke får et øyeblikk for meg selv på flere dager, blir jeg gretten.

Skrevet

Trenger også tid alene. Og gjerne fysisk aktivitet, som det lett blir for lite av. Så tilgang til treningsstudio, fjelltur, og noe tid med en god bok eller interessante filmer, og ingen timeplan eller avtaler, det er min måte å lade opp på. Tid som ikke er delt opp i bolker eller tidsfrister er kanskje det aller beste. Jeg er en slacker av natur, og trives best med det :jepp:

Skrevet (endret)

*borte*

Endret av Dolce
Skrevet

Jeg lades best når jeg er alene (samboeren kan godt være der...). Trives godt sammen med folk, men blir utrolig sliten av å ha folk rundt meg lang tid av gangen. Så da må jeg ha litt stilletid.

Skrevet

Helt klart best alene.

Skrevet

Det kommer an på hvorfor jeg er utladet. Jeg trenger helt klart alenetid, så å være alene hjemme, eller gjøre ting alene (tur, kino, utstilling) er nødvendig i blant. Samtidig merker jeg at når det har gått lang tid (en måned eller mer) siden jeg har truffet noen av vennene mine, trenger jeg påfyll av dem også :)

Skrevet

Tar megg en kjøretur alene med masse gomusikk i spilleren! :)

Skrevet

alene helt klart med musikk på ørene :) all stress bare renner ut

Skrevet

Enten foran TV eller med en god bok! Da koser jeg meg veldig!

Skrevet

Jeg slapper aller best av når jeg ligger i en armkrok og ikke trenger å si noen ting. I mangel av det, slapper jeg flott av når jeg har tomme dager til å gjøre akkurat det jeg vil uten å måtte planlegge noen ting. Og så er jeg så heldig at jeg slapper av når jeg lager mat!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...