elizabeth321 Skrevet 10. januar 2009 #21 Del Skrevet 10. januar 2009 Hunter selger de i andre etasje på storsenteret, rett ved den bakre utgangen. Stiil tror jeg butikken heter. Selv har jeg Ilse og er fornøyd med de. Er det sikkert at disse er ekte ? Har sett 2 typer Hunter i det sisste, ene kjøpt på stil, og de andre vet jeg ikke hvor er kjøpt. Er nå blitt usikker på om en av dem er fake, og lurer på om det er dem fra stil ? Noen som vet noe om dette ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2009 #22 Del Skrevet 10. januar 2009 Har kjøpt mine på Stil, de er ekte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 11. januar 2009 #23 Del Skrevet 11. januar 2009 hunter har mange ulike modeller i ulike stiler, da - så jeg tror ikke du skal være bekymret om du ser to par Hunter som ikke stemmer overens. Synes både Hunter, Ilse Jacobsen og Le Chameau har mye fint. Hunter og Le Chameau er imidlertid "gamle" kvalitetsgummistøvelmerker med god lest, mens IJ er et nyere designmerke. Til bybruk tror jeg ikke kvalitetsforkjellen merkes, men til sportsbruk/markabruk ville jeg ha kjøpt H eller LC - til bybruk villle jeg ha gått for den modellen jeg likte best uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Munchlax Skrevet 11. januar 2009 #24 Del Skrevet 11. januar 2009 Jeg heier på forede støvler. Du får vel fort hunter forede og, men de er bra mye dyrere er de ikke det? Ilse ligger på ca 900? Hunter fort opp i 1500 +?? Jeg bare gjetter på Hunterprisen her. Hunter har jo høyere status sånn sett da. De er vanvittig kule. Jeg ville ha røde forede støvler (bøåser i merket), og har letet og letet. Endte opp med helt vanlige norske Vikig støvler. Røde og forede. Ser nesten ut som Ilse sine, uten de små bøylene øverst og navnet hennes. De er supre. Betty Blue har billige forede støvler. Hunter har vel litt mer spor under. Det er positivt Hunter koster 1099 kr, også får man kjøpt fleecesokker til støvlene til 349 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 1 Skrevet 11. januar 2009 #25 Del Skrevet 11. januar 2009 Noen som vet om de selger Hunter noe sted i Trondheim?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hkarls1 Skrevet 12. januar 2009 #26 Del Skrevet 12. januar 2009 Jeg er ganske sikker på at de har Hunterstøvler på Suuz i Thomas Angellsgt 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 1 Skrevet 12. januar 2009 #27 Del Skrevet 12. januar 2009 Jeg er ganske sikker på at de har Hunterstøvler på Suuz i Thomas Angellsgt 7 Okei, takk! Da skal jeg gå dit med en gang:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2009 #28 Del Skrevet 12. januar 2009 Jeg har både IJ og Hunter. Hunter sitter definitivt best på min fot, jeg har lang, tynn fot. Den er også smalere i leggen, noe som passer meg godt. Søsteren min derimot foretrekker IJ fordi denne er best til hennes fot. Hun bruker liten størrelse og Hunter blir for smal i leggen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2009 #29 Del Skrevet 15. november 2009 Har snakket med butikkeiere som forteller at Hunterstøvlene ikke tåler regn. Der er rett og slett ikke vanntette. Men fine ja.... Hvorfor ikke gå for de nye forede Vikingstøvlene? Er du morsom eller? Hunter REGNSTØVLER tåler ikke regn? Hahahahahahaha, det var dagens vits! Jeg har hunter i svart og ilse jacobsen i brunt. går for hunter, de er HELT klart kulest. ilse jacobsen er mer shabby syns jeg, mere stilfult å ha hunter jeg har gått i elver/vann med vann helt opp til skaftet, og da vært 110 % tett etterpå. man kan uansett kjøpe flis sokker til å ha i, det har jeg i hvitt,grå,lilla med andre ord alle fargene! GO HUNTER Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå