Gå til innhold

Hunter vs. Ilse Jacobsen støvler

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hvilke er finest/best?..tenkte å ønske meg til jul. Har prøvd Ilse-støvlene....litt stor rundt ankelen....

Noen som vet hvor de selger Hunter i Bergen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hunter selger de i andre etasje på storsenteret, rett ved den bakre utgangen. Stiil tror jeg butikken heter. Selv har jeg Ilse og er fornøyd med de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen av delene, er fornøyd med støvlene jeg har, men skulle jeg velge mellom dem syns jeg hunterstøvlene ser best ut.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg heier på forede støvler.

Du får vel fort hunter forede og, men de er bra mye dyrere er de ikke det? Ilse ligger på ca 900? Hunter fort opp i 1500 +?? Jeg bare gjetter på Hunterprisen her.

Hunter har jo høyere status sånn sett da. De er vanvittig kule. Jeg ville ha røde forede støvler (bøåser i merket), og har letet og letet. Endte opp med helt vanlige norske Vikig støvler. Røde og forede. Ser nesten ut som Ilse sine, uten de små bøylene øverst og navnet hennes.

De er supre. Betty Blue har billige forede støvler.

Hunter har vel litt mer spor under. Det er positivt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk Åberg

Jeg liker ikke merket foran på Hunter-støvlene. Samtidig så liker jeg sålen bedre. Sålen på I.J. er så kompakt på en måte. Men det er godt mulig jeg ville endt opp med I.J. i svart hvis jeg skulle kjøpt.

Endret av Frk Åberg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha Hunter på grunn av den praktiske fargen(skal ha grønn eller sort), og fordi jeg ikke vet hvor man får tak i Aigle eller Le Chameau her til lands.

Jeg skal bruke støvlene i stall og utmark, så da er lyse Ilse-støvler upraktisk.

"Billigstøvler" dør som regel etter ett år med min bruk. :sukk:

Min mor har Ilse til bybruk, og elsker dem. Som andre sier, er det fóret som er prikken over I´en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha Hunter på grunn av den praktiske fargen(skal ha grønn eller sort), og fordi jeg ikke vet hvor man får tak i Aigle eller Le Chameau her til lands.

Jeg skal bruke støvlene i stall og utmark, så da er lyse Ilse-støvler upraktisk.

"Billigstøvler" dør som regel etter ett år med min bruk. :sukk:

Min mor har Ilse til bybruk, og elsker dem. Som andre sier, er det fóret som er prikken over I´en.

Le Chameau har de på Lille Vinkel Sko. F.eks. denne http://www.lillevinkelsko.no/product_info....roducts_id=2252

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Hunter er de definitivt fineste. Liker ikke snøringen på Ilse-støvlene. Til Hunterstøvlene kan man kjøpe ekstra fleecefor som kan tas ut, veldig praktisk og godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville helt klart kjøpt Hunter. Ilse Jacobsen er vel litt ut det, nesten? Synes uansett at Hunter ser nettere og bedre ut, og for meg er det en fordel at de ikke er foret, for da kan man jo bruke de hele året, og heller legg i en varm såle om vinteren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Har snakket med butikkeiere som forteller at Hunterstøvlene ikke tåler regn. Der er rett og slett ikke vanntette. Men fine ja....

Hvorfor ikke gå for de nye forede Vikingstøvlene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis man skal ha støvler til å spasere med i all slags vær så vil jeg slå et slag for Viking-støvler.

Jeg bruker mine til lange turer og de er faktisk akkurat som å gå i joggesko, vanvittig behagelige .. fine er de og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...