Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

HJELP!! vi har fått virus, så nå sender data'n bare masse virus mailer videre til gud og hvermann...har tilogmed fått tilbake at mailen til milla Q..ikke ble fullført. Jeg har da aldri sendt noen mail dit. Skjønner ikke noe av dette jeg!!I dag var det 26 slike mailer... Har prøvd meg inne på en sånn side som skal være bra mot dette, men synes det er så vanskelig. Er det noen som kan forklare meg det litt sånn "inn med teskje...."

Blir veldig glad for hjelp!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå inn på:

http://housecall.trendmicro.com/housecall/.../start_corp.asp

Velg Norge i boksen for land og klikk GO

Det tar litt tid før du får alle filene som trengs lastet ned.

Så setter du en hake i alle "boksene" nedover og velger scan.

Dette tar litt tid, men det er verd det.

Hvis du får beskjed om at du har et virus som ikke kan fjernes, så kan du få en fix fra meg! Bare skriv et nytt innlegg, så skal jeg sende en til deg!

Gjest Admin'C
Skrevet

Er greit å blokkere seg mot slikt, har du interentt fra telenor får du norton antivirus gratis, ellerss anbefaler jeg deg å kjøpe norton antivirus og helst norton internett security.

Med førstnevnte er du sikker mot vifus med nummer to som inneholder norton antivirus er du sikker mot hackere også

Skrevet

Har opplevd å få virusangrep til tross for anti-virus og brannmur jeg...

Klez var en morsom sak... :roll:

Gjest Admin'C
Skrevet

Er bare å være forsiktig med vedlegg, men selvsagt det er jo mulig men så lenge du oppdaterer definisjonene er du ganske trygg.

Har selv aldri hatt ett virus så det er bare å være forsikig med hva du åpner og laster ned, dette beviser jo at rutinene mine holder.

Skrevet

TUSEN TAKK Lea både for svaret her og pm'en. Nå har jeg blitt kvitt det! :D

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet
har tilogmed fått tilbake at mailen til milla Q..ikke ble fullført. Jeg har da aldri sendt noen mail dit. hjelp!!!

Er det du som driver og sender meg mail med spm. om BH størrelsen min din lille pervo :hoho:

Minnie

Skrevet

:o ......Nei!! :o

Skrevet

Jeg har norton og brannmur.Men etter jeg fikk ADSL har jeg opplevd flere ganger å få virus.

Jeg blir skikkelig forbanna.

Gjest Admin'C
Skrevet
Jeg har norton og brannmur.Men etter jeg fikk ADSL har jeg opplevd flere ganger å få virus.

Jeg blir skikkelig forbanna.

da har du vel p2pklienter og laster ned filer du ikke skal ha?, pass også på at brannmur er riktig konfigurert og antivirusdefinisjonene er oppdaterte

ALLE MED NORTON SE HER OG KJØR IGJENNOM DENNE SUPPORTSAKEN FOR SISTE OPPDATERING!!!!

http://www.symantec.com/techsupp/activedat.../asa_index.html

symantec har et elendig system får fler oppdateringer med den liveuppdaten du henter her ;) bare trykk continue så finner internett ut om du har gammel versjon

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...