Rainbow Brite Skrevet 2. desember 2007 #1 Skrevet 2. desember 2007 VG har visst gjort en mini undersøkelse av UMPC (Ultra Mobil PC) her. Telefonen/micro pc'en som er på bildet her, er ikke med i testen. Men jeg lurer på om noen vet hvilken telefon det er? Merke og modell? På forhånd takk for hjelpen
murray Skrevet 2. desember 2007 #2 Skrevet 2. desember 2007 Det der er en sidekick 3 fra T-mobile. Får ikke kjøpt den her i Norge dessverre.
Rainbow Brite Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. desember 2007 Æsj, typisk.. Vil den virke i Norge da, om man kjøper den i utlandet? Eller finnes det noe lignende her? Spesielt designet jeg likte på den da, synes de fleste sånne typer telefoner/pc er ganske stygge.. Tusen takk for hjelpen i allefall! :perebrus: til deg
murray Skrevet 2. desember 2007 #4 Skrevet 2. desember 2007 (endret) Har hørt at sidekick støtter en frekvens i Norge som brukes til testing, men signalkvaliteten er veldig variabel. Telefonen kommer med en haug tjenester fra T-mobile (operatør), så du vil sannsynligvis bare kunne ringe med den. Endret 2. desember 2007 av murray
Rainbow Brite Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. desember 2007 (endret) Hmm... egentlig vil jeg mest ha den som en liten portabel skrivemaskin... Men det finnes kanskje en annen type maskin som gjør akk det, uten at jeg vet om det? :klø: (Hvordan vet du dette anyway? ) Endret 3. desember 2007 av Rainbow Brite
murray Skrevet 3. desember 2007 #6 Skrevet 3. desember 2007 Hmm... egentlig vil jeg mest ha den som en liten portabel skrivemaskin... Men det finnes kanskje en annen type maskin som gjør akk det, uten at jeg vet om det? :klø: (Hvordan vet du dette anyway? ) Jeg er hekta på mobiler Hva med å sjekke ut Nokia N90 Communicator?
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2007 #7 Skrevet 3. desember 2007 Enn så lenge finnes det strengt tatt bare rundt fem enheter basert på dette systemet i salg i Europa. ...lurt å vente litt kanskje ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå