Gå til innhold

Hvilket merke & modell er dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

VG har visst gjort en mini undersøkelse av UMPC (Ultra Mobil PC) her.

Telefonen/micro pc'en som er på bildet her, er ikke med i testen. Men jeg lurer på om noen vet hvilken telefon det er? Merke og modell?

På forhånd takk for hjelpen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det der er en sidekick 3 fra T-mobile. Får ikke kjøpt den her i Norge dessverre.

Skrevet

Æsj, typisk.. Vil den virke i Norge da, om man kjøper den i utlandet? Eller finnes det noe lignende her? Spesielt designet jeg likte på den da, synes de fleste sånne typer telefoner/pc er ganske stygge.. :sjenert:

Tusen takk for hjelpen i allefall! :perebrus: :perebrus: :perebrus: til deg :)

Skrevet (endret)

Har hørt at sidekick støtter en frekvens i Norge som brukes til testing, men signalkvaliteten er veldig variabel.

Telefonen kommer med en haug tjenester fra T-mobile (operatør), så du vil sannsynligvis bare kunne ringe med den.

Endret av murray
Skrevet (endret)

Hmm... egentlig vil jeg mest ha den som en liten portabel skrivemaskin... Men det finnes kanskje en annen type maskin som gjør akk det, uten at jeg vet om det? :klø: :sjenert:

(Hvordan vet du dette anyway? :overrasket::fnise::klemmer: )

Endret av Rainbow Brite
Skrevet
Hmm... egentlig vil jeg mest ha den som en liten portabel skrivemaskin... Men det finnes kanskje en annen type maskin som gjør akk det, uten at jeg vet om det? :klø: :sjenert:

(Hvordan vet du dette anyway? :overrasket::fnise::klemmer: )

Jeg er hekta på mobiler :fnise:

Hva med å sjekke ut Nokia N90 Communicator?

Skrevet

Enn så lenge finnes det strengt tatt bare rundt fem enheter basert på dette systemet i salg i Europa.

...lurt å vente litt kanskje ? ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...