Gjest Yoppy Skrevet 2. desember 2007 #1 Skrevet 2. desember 2007 Hva er det med en del her inne, som bruker begrepet "ta på meg selv" i stedet for onanere, gni seg, fingre seg, runke? Det er så til de grader komisk!
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 He he - "gni seg"?? Aldri hørt den før. Og runke er jo et verb som gjelder menns onani. Jeg synes "ta på seg selv" er fint, jeg. Det er litt diskret, men man skjønner likevel hva det gjelder.
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2007 #3 Skrevet 3. desember 2007 Og runke er jo et verb som gjelder menns onani. ...og hvor har du det fra at runke gjelder kun menns onani?? Mulig det var slik for 30 år siden, men de senere årene brukes begrepet om både kvinners og menns onani. Det skulle da bare mangle om ikke jenter også runker, da det handler om at man med et visst rytmisk tempo og med et visst trykk, med hånden masserer sitt kjønnsorgan. Har flere ganger registrert at runke-begrepet ihvertfall brukes om og av yngre jenter. Dette sier Riksmålsordboka: runke v1 (trol besl med II rugge) onanere "Tar på seg" syns jeg bare er latterlig snerpete. Har vi ikke kommet lenger enn at vi må benytte slike "omskrivinger" av noe konkret som alle gjør, og som er naturlig og deilig?
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2007 #4 Skrevet 5. desember 2007 Er nok tråden som er komisk her. Folk ordlegger seg forskjellig, so what?
eximus Skrevet 6. desember 2007 #5 Skrevet 6. desember 2007 (endret) Synes folk må få ordlegge seg akkurat som de vil uten at forståsegpåer begynner å kommenter det! Endret 6. desember 2007 av eximus
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå