Gjest vimselot Skrevet 2. desember 2007 #1 Skrevet 2. desember 2007 En venn av meg har jeg fått følelser for, vi prater ofte sammen i tlf, og begge er single... Men han har en dame han er glad i og som er glad i han og som er ung (jeg er førti hun er under tredve...), men han sier at det er blitt helt håpløst, for han føler seg utro når han koser med henne... Frustrasjonstråd, vet... Men er dette vanlig, jeg gir meg ikke uten kamp, men samtidig vil jeg ikke være nummer 2 osv... Hva gjør man? (husk at begjærert er dypt, og egoismen er sterk, men at vennskapet er veldig sterkt...)
Pum@ Skrevet 2. desember 2007 #2 Skrevet 2. desember 2007 Du må be han ta et valg og bestemme seg for hvem han vil satse på. Han kan ikke forvente at du skal sitte og vente på at han får bestemt seg over lengre tid.
Gjest vimselot Skrevet 2. desember 2007 #3 Skrevet 2. desember 2007 Takk for svar. Problemet er bare at vi bor langt unna hverandre og nå er det mange mnd. siden vi sist så hverandre. Vi har aldri kysset sammen engang... Jeg sitter ikke akkurat og venter på han, men har utviklet følelser for han, ja...og han er både pen og veldig sjarmerende, og virker snill og ærlig... Det er nesten verre for henne som han roter litt sammen med, siden hun er mer involvert enn det jeg er...men jeg kan ikke be han ta et valg, for på hvilket grunnlag skal han velge? Det er jo nesten hun som må be han velge, men vet ikke hvor mye han har fortalt til henne da... Jeg er vant med at man har datet litt, har hatt sex sammen, før man evt. blir sammen, men dette skjedde bare, dvs. at jeg utviklet sterke følelser for han...og jeg "venter" absolutt ikke på noenting, men om vi møtes, må vi begge ta et valg (derfor har jeg ikke så lyst til å møte han heller...virker så rart, alt er liksom snudd på hodet, fra vennskap til lidenskap...) Men en av grunnene til at jeg har holdt meg unna menn, er kanskje han...men visste ikke at han føler seg "utro" når han koser med en dame han faktisk har følelser for... Så nå ble dette ennå mer rart... Har tenkt at han kanskje bare køddet med meg, men jeg hører når han tuller, og han har fortalt det to ganger...men vet ikke hva jeg skal tro. Er bare glad jeg ikke er i skoene til hun andre, men håper han er litt ærlig med henne. Tror det, kjenner jeg han rett har han ikke gitt henne noen forhåpninger og fortalt at han ikke vil binde seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå