Gå til innhold

Onani-maraton - Meld dere på, jenter!

Sandman

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Alle i restaurantbransjen i Oslo frykter Grete Waitz og dagen for "Det Store Vårsleppet." Spesielt gutta.

Jeg vet ikke om de hadde følt meg så himla mye tryggere hvis sex hadde blitt offisielt satt på agendaen den dagen. :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Komikeren Runde Andersen har en fin sang om Grethe Waitz "loppet"..... "jäg satt og hotade mej med en öl på Grand, da kommer en jävla fittstim när Karl Johan..." :hoho:

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riktig morsomme er disse GW-gjengene fra slike steder som Snåsa og Snertingdal... på dagen er de samlet, men på kvelden deler de seg, hvor to og to som er 100 % trygge på hverandre, blir "borte", og går på desperat mannejakt, selvfølgelig uten at det sladres altfor mye i hjembygda...

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Husmödre från Hokksund i rosa joggedräkt, der satt jäg ta mej fan som en sexobjekt.......

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo en morsom idé da... men det var GW-løpet en gang i sin tid også - dessverre har damene selv klart å få det over i det mer smakløse.

Men idéen var god.

*lurer spent på hva en onani-maraton kan utarte seg til...*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var jo en morsom idé da... men det var GW-løpet en gang i sin tid også - dessverre har damene selv klart å få det over i det mer smakløse.

Men idéen var god.

*lurer spent på hva en onani-maraton kan utarte seg til...*

Man vet jo mer hva man går til i denne "idrettsgrenen" da, Tusenfryd.. GW-helgen har jo etterhvert fått annet "hovedinnhold", enn selve det idrettslige... nå går det stort sett ut på flatfyll, og et raskt "på-si-nummer", i visshet om at hjembygda og gubben er 54 mil borte... :kul:

Det kunne vært rart og visst etter hvilke kriterier et onani-maraton kårer "vinneren"...? :roll: Kvinner er jo eksperter i å fake orgasmer, så antallet kan ikke være noe særlig pålitelig målbart...

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gir meg ende over hva man finner på i denne byen (San Francisco) ! :ler: :o :ler:

Det er ihvertfall ikke kjedelig her et sekund! :ler:

Tror jeg kommer til å holde meg langt unna akkurat den maratonen ja...

Men jeg har veldig lyst til å være med på et løp her som heter Bay to Breakers! Der kan alle delta. Både voksne og gamle, trente og utrente og alle kjønn (jeg er ganske sikker på at vi har flere enn to kjønn her i SF :blunke: )

Mange kler seg ut og tradisjonen tro er det også noen som løper nakne.

Nakne joggende menn og damer er IKKE et vakkert syn! :o Bare så dere vet det! :fy:

:briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...