Gjest GjestM Skrevet 2. desember 2007 #1 Skrevet 2. desember 2007 Jeg har blitt bedt på date neste uke, den første. På tull inviterte han meg med på hytte/skitur neste helg, men det blir kanskje noe av, om jeg vil og om kjemien er der. Synes dere det er uforsvarlig? Jeg tenker som så at etter den første daten så vil jeg jo merke om kjemien er der, og om han er en fyr jeg kan stole på? Hvis det blir hyttetur, så blir det til Trysil, og da skal vi stå på slalom på dagen. Og det er jo veldig romantisk da.. *mimre tilbake til ungdomstida og all flørtinga i skibakken* Eller er jeg utrolig uansvarlig som i det hele tatt tenker på å reise på overnattingstur med en "vilt fremmed"?
Gjest GjestM Skrevet 2. desember 2007 #2 Skrevet 2. desember 2007 Jeg la kanskje denne litt feil, den skulle kanskje vært under singelforumet..? Veldig glad om jeg får noen tilbakemeldinger, da jeg er litt i villrede her.. også blir man jo litt blind også da..
Gjest *nurket* Skrevet 2. desember 2007 #3 Skrevet 2. desember 2007 Syns ikke det er uforsvarlig. Hvis du føler at det ikke er riktig etter første daten er det jo bare å trekke seg Jeg hadde kjæresten min her hele helgen på vår første date, siden han kom fra andre siden av landet. Ja han kunne ha bodd på hotell eller noe, men det føltes riktig å ha han her hos meg. Vi fikk bekreftet det vi visste ved første blikk, vi var allerede kjærester... hihi.. Lykke til. Kos dere.
Pum@ Skrevet 2. desember 2007 #4 Skrevet 2. desember 2007 Det er jo en fin anledning til å bli bedre kjent med hverandre. Du trenger jo ikke bestemme deg før etter at dere har gjennomført første date, har du fortsatt lyst så syns jeg du skal gjøre det, og er du i tvil fordi du ikke kjenner han så er det vel bare å si at du syns det er litt tidlig med overnattingstur.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå