Gjest Virgin Skrevet 2. desember 2007 #1 Skrevet 2. desember 2007 Er en jente på 21 år som har aldri hatt seg noen kjæreste men er veldig kåt om dagene.Tenkte jeg skulle prøve meg en dildo men jeg er jo fremdeles en jomfru så jeg er redd for dildoen vil gjøre vondt.Tror du det er noe lurt å bruke dildo for å miste møydommen?
ladypisces Skrevet 2. desember 2007 #2 Skrevet 2. desember 2007 Er en jente på 21 år som har aldri hatt seg noen kjæreste men er veldig kåt om dagene.Tenkte jeg skulle prøve meg en dildo men jeg er jo fremdeles en jomfru så jeg er redd for dildoen vil gjøre vondt.Tror du det er noe lurt å bruke dildo for å miste møydommen? mitt tips er å kjøpe en vibrator;) ingen jente bør være foruten.. enten de er i et forhold eller ikke... (spesiellt hvis de ikke er i et forhold;P) om d er noe lurt å bruke dildo for å miste møydommen har jeg litt vanskelig for å uttale meg om. For den fysiske møydommen har jeg aldri lagt noe merke til. kjøp heller en dildo som er litt stilig og litt smal. da kan du prøve deg fram. www.kondomeriet.no ftw;)
Wildy Skrevet 2. desember 2007 #3 Skrevet 2. desember 2007 (endret) Enig med første taler, ingen kvinne bør vare foruten en god vibrator. Denne: http://ceciliekjensli.no/show-item/6322_la...y/294_sma_sote/ er genial. Endret 2. desember 2007 av Wildy
ladypisces Skrevet 2. desember 2007 #4 Skrevet 2. desember 2007 Enig med første taler, ingen kvinne bør vare foruten en god vibrator. Denne: http://ceciliekjensli.no/show-item/6322_la...y/294_sma_sote/ er genial. hehe.. ja den er fenomenal.. har ikke en slik selv men en venninne av meg har... vi spleisa på den til bursdagen hennes.. hun fikk den i rosa:)
Gjest imli Skrevet 3. desember 2007 #5 Skrevet 3. desember 2007 Jeg synes i alle fall at dildoer er vanskelige og vonde å føre inn, så jeg vil ikke anbefale det.
Gjest Vibratoren Skrevet 3. desember 2007 #6 Skrevet 3. desember 2007 Enig med første taler, ingen kvinne bør vare foruten en god vibrator. Denne: http://ceciliekjensli.no/show-item/6322_la...y/294_sma_sote/ er genial. Jeg har en sånn. Elsker det. Den er genial til det meste pga utformingen. Har jeg lyst på en kjapp klitorisorgasme er det super- eller en deilig g-punktsorgasme. Vasker jeg den med desinfiserende middel er den genial på stive nakkemuskler.
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2007 #7 Skrevet 3. desember 2007 (endret) Bare for først å nevne, så har jeg også den herlige vibratoren over, men kjøpte den billigere her: xxx Som begynnerdildo, eller vibrator da som jeg liker best, ville jeg ha kjøpt denne! Herlig!! xxx men smak og behag da... :-) Innlegget er endret iht Kvinneguidens regler. Ta vennligst kontakt med Hilde for avtale om annonsering. Trille (mod) Endret 6. mars 2008 av Trille
Bunny Skrevet 5. desember 2007 #8 Skrevet 5. desember 2007 Mitt råd til deg er og bruke god tid. Les en erotisk novelle;) Kjenn at du er kåt. Lur inn en finger først. Sikkert ikke dumt og bruke litt glide middel. ( Du kan evt bruke litt spytt. )Da er det mindre kjangs for at det gjør vondt. Ellers har jeg bare gode erfaringer med vibrator.... Kos deg og lykke til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå