Gå til innhold

Brystforstørrelse

Bella

Anbefalte innlegg

Jeg er ei jente på 23 som har bestemt meg for og ta silikon, da jeg har små pupper(som overhodet ikke "passer" til resten av kroppen).

Skal på konsultasjon på Volvat til tirsdag.

Jeg gjør dette kun for mitt eget velvære.

Samboeren min vil ikke at jeg skal gjøre det, men så lenge jeg får det bedre med meg selv så er det ok.

Jeg skal ikke bli noen Pamela(det er IKKE pent).

Vil bare se normal ut.

Ei jeg kjenner tok det for snart 2 år siden og hun er kjempefornøyd.

Hun føler seg mye mer kvinnelig.

Jeg vil gjerne høre fra andre som har tatt silikon om hvordan det var.(operasjonen,hvordan dere har det nå...)

Til slutt vil jeg bare si en ting til dere som er i mot silikon;

Dere mener det er bedre og kjøpe seg en push-up bh???!!!

Puppene ser riktig nok litt større ut, men hva når man tar den av?

Da "forsvinner" jo puppene...

Mener dere at man skal gå med den 24 timer i døgnet da eller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er i utgangspunktet i mot silikon, men hvis størrelsen gir deg dårlig selvtillit støtter jeg deg. Synes kanskje at du er litt ung, men OK!

Jeg har slitt med det omvendte problemet. Synes brystene mine er for store og at de er litt i veien. Uansett hva jeg har på meg ser jeg stor ut. Og i tillegg er det mange menn/gutter som slenger småperverse kommentarer. Å løpe er ikke gøy, selv med en stram BH. Skulle ønske jeg hadde en liten B-cup jeg!

Tenkte bare at jeg skulle fortelle deg hvordan det er på den andre siden...

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Du kan jo kikke litt på denne tråden:

http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic...c=2863&forum=10

Selv vet jeg at store pupper ikke er noe å drømme om, det er upraktisk til tider og på mange måter skulle jeg gjerne fått dem minsket. Selv synes jeg silikoninnlegg i brystene egentlig er totalt unødvendig. Gjør man dette for seg selv eller for andre? Og kan man ikke akseptere den kroppen man har? Selv er jeg 27 år og det er faktisk de siste årene brystene mine har vokst mest, så de er garantert ikke ferdigutviklet når du er 23 år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slik som jeg forstår Bella er det ikke store pupper hun er på jakt etter, men litt større pupper som passer til resten av kroppen. Så jeg tror at anonym har missforstått litt. Jeg har selv småe pupper i forhold til resten av kroppen å det er frustrerende til tider. Men de siste årene har jeg lært meg å leve med det. Selv har jeg også lyst på litt større pupper, men det får vente (er fattig student og har ikke rike foreldre).

Så jeg mener at det er bare å slå til... Men forsikr deg at det blir fint... for jeg har sett en rekke stygge silikon pupper.

Lykke til..12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Puppene skal liksom vokse etter fylte 23? Det tror jeg ikke noe på så sant man ikke legger på seg over hele kroppen da, og det vil man jo ikke. Du som påsto det, har du lagt på deg ellers også, eller fått barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med at puppene blir større etter at man er fyllt 23 år, har nok mye med om man er gått opp i vekt eller har fått barn å gjøre.

En 23 årings kropp er så¨å si ferdigutviklet og regnes som voksen.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bella, jeg sier bare go for it! Det skal jeg. Jeg gjør det av samme grunn - vil se normal ut, ikke ha store pupper. Var til kons. på Colosseumklinikken i går, og har fått time for operasjon om 2 1/2 uke.

Jeg presiserte også overfor kirurgen at jeg ønsker et så naturlig resultat som mulig, det er ikke størrelsen som teller. En B-cup er det jeg kunne tenke meg, så vi ble enige om proteser på mellom 225-250cl. Får se når dagen kommer.

Uansett så ønsker jeg deg lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leyta: Nå har jeg vært på konsultasjon og skal under kniven fredag 19.(april).

Bestemte meg for 225cl(kanskje litt mer),får se på operasjonsdagen.

Har absolutt ingen planer om og bli Pamela!

Lykke til du også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...