Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har handlet på BLIVAKKER.NO ?

Ikke sett denne nettbutikken før nå via en reklame her på KG.

Ganske greie priser på Redken produkt i allefall...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Redken produktene selger vi forresten til 299kr på SmartClub!;) Ihvertfall de 1000ml sjampoflaskene=)

Skrevet
Redken produktene selger vi forresten til 299kr på SmartClub!;) Ihvertfall de 1000ml sjampoflaskene=)

Bor desverre hundrevis av mil unna nærmeste Smart Club så handler foreløpig på LF.

Skrevet
Er det noen som har handlet på BLIVAKKER.NO ?

Ikke sett denne nettbutikken før nå via en reklame her på KG.

Ganske greie priser på Redken produkt i allefall...

Butikken startet fredag 30 november så vi har så vidt begynt.

Men foreløbig har det vært svært god respons.

Gjest Raptuza
Skrevet

Meinar StrawberryNet er billigare. Samanlikn prisar!

Skrevet

Trodde Jean Paul Gaultier og diverse andre hadde som policy at de ikke selges på nett? Er dette originale varer?

Skrevet
Trodde Jean Paul Gaultier og diverse andre hadde som policy at de ikke selges på nett? Er dette originale varer?

Tror ikke en sånn nettbutikk selger uekte varer nei. Har selv fått min ordre derfra og er ekte varer.,

Gjest Gjest_Viktoria_*
Skrevet

Jeg har sett på siden og synes egentlig den er ganske dårlig. Prøvde å bestille varer og det var bare kluss med bestillingen. Virker som om billig stempelet som netthandelen har gjelder også for dette

Jeg har forresten brukt en norsk netthandel for kosmetikk i det siste, nemlig www.redbeauty.no. De har ikke så stort utvalg, men det øker stadig. Det som var best med de var at jeg kunne si hvilke varer jeg ville ha og så kunne de skaffe den kjapt. I tillegg var de kjappe med leveransene og hadde god service. Det er mitt favoritt nettsted for kosmetikk. De varene redbeauty.no ikke har, kjøper jeg på LF eller strawberrynet.no

Gjest Gjest_Vickan_*
Skrevet
Meinar StrawberryNet er billigare. Samanlikn prisar!

Da har du glemt toll, moms og tull med retur. Prøvd å få tilbake momsen ved retur?? Det er byråkrati og pengesluk på høyt plan

Gjest best som gjest
Skrevet
Da har du glemt toll, moms og tull med retur. Prøvd å få tilbake momsen ved retur?? Det er byråkrati og pengesluk på høyt plan

Sorry- dette er ikkje representativt for Strawberrynet. Toll og mva får du problem med om du bestiller over den tollfrie grensa. Har heller ikkje opplevd problem med å få refundert mva. Forstår ikkje kva du meiner med mva ved retur?

Gjest Raptuza
Skrevet

Er kjempefornøgd med pris, service og levering frå Strawberrynet. Det utlegget eg har med norsk toll og moms, sender eg papira på i brev til kontoret deiras i Hong Kong og etter ei tid har eg pengane på konto. :blomst:

Skrevet (endret)

Innlegget er endret i hht reglene. Ønsker dere å reklamere for firmaet kan dere kontakte Hilde.

Tabby, mod

Endret av Tabby
Gjest Raptuza
Skrevet

Ja, det var dyrt! Det er jo innomlands!!!!!

Spørs om dei klara å utkonkurrera Strawberrynet og Lookfantastic for prisbevisste norske kvinner.

Skrevet

Har kikket der inne og har ingen planer om å handle derfra foreløpig, i alle fall.

Holder meg stort sett til Strawberrynet og synes ikke tollgreiene er noe stort problem; enten legger jeg inn små ordre til under 200, eller hvis jeg først kommer over 200 på noe bestiller jeg flere ting av gangen for å få den ekstra 5% bonusen og for å ta momsoppgjøret i så få operasjoner som mulig.

Hvis blivakker skal være et alternativ til SN bør de se på hva SN ikke fører; savner Exuviance og MD Formulations i hudpleie der samt KMS California shampoo (ser forresten at Blivakker har Redken shampoo, men fant ikke den for blondt hår.) Og ærlig talt, 80 kr i frakt? SN klarer gratis frakt fra Hong Kong.

Skrevet

En fordel med å bestille i Norge er vel at det er bedre for miljøet... Blir fort en del ekstra Co2 for alle disse småpakkene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...