Gjest Pupsilure Skrevet 2. desember 2007 #21 Del Skrevet 2. desember 2007 En dag stod jeg å lagde mat med kjæresten min. Jeg skar opp purre, og han lo litt og fortalte meg at det ikke er de grønne ytterste bladene som skal brukes..... Jeg trodde absolutt ikke på han, men han var helt overbevist, han hadde rett. Vi smakte på de forskjellige, og jeg forstod jo at han hadde rett, det var jo mye mer smak i den innerste delen av purren. Plutselig forstod jeg hvorfor mye av maten min ikke har blitt så god som når andre har laget den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillebøll Skrevet 2. desember 2007 #22 Del Skrevet 2. desember 2007 Når jeg var liten trodde jeg et fly brukte 15 minutt til Amerika (som da "landet" het.) Når man opererte i magen til noen måtte man skjære rund hele slik at man tok vekk hud som en dør omtrent, ikke noen små snitt akkurat. Som tabris trodde trodde jeg og det som ble knekt ramlet av, og jeg trodde og det måtte limes på igjen. Derfor gips. Jeg trodde fram til nylig at det var fem verdensdeler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 2. desember 2007 #23 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg trodde også at man lagde barn ved å bake dem av deig på kjøkkenbordet. Sikkert fordi jeg trodde at bake og lage var et synonym, siden man snakket om å lage mat. Sånn apropos baking; jeg trodde man brukte gjær, hvetemel og vann når man skulle lage bakt potet. Jeg løurte på hvilke flere ingredienser man trengte for å få det til å bli potet. Å bake var jo å putte ingredienser i en bolle, elte/røre til det ble en deig/røre for så å steke. :fnise: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 2. desember 2007 #24 Del Skrevet 2. desember 2007 Og så trodde jeg Bergen var et land. Jeg trodde visst mye rart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 2. desember 2007 #25 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg trodde også at de som sang på en LP faktisk var inne i maskinen, og jeg husker jeg tenkte at det var imponerende hvor mange ganger mannen orket å synge den samme sangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 2. desember 2007 #26 Del Skrevet 2. desember 2007 Sambo trodde da han var liten, at det het "den hellige ovn" og "vannliljesaus" Jeg trodde at når man fikk hull i hodet, så kunne man se tvert i gjennom, og var så irritert over at jeg aldri hadde sett noen med hull i hodet! Jeg trodde også at da jeg var liten, dvs mindre enn jeg var da, hadde jeg LANGT, krøllete englehår. At bildene av meg viste noe annet fortrengte jeg visst... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 2. desember 2007 #27 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg er også skyldig i "skjerpe skreiene". På samme måte trodde jeg også i mange år at Åge Aleksandersen synger "...og fuglen skal vi svei", og tenkte at dette var temmelig grotesk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 2. desember 2007 #28 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg trodde fram til nylig at det var fem verdensdeler. Det trodde jeg også. Men det var fordi jeg hadde lært at det var det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 2. desember 2007 #29 Del Skrevet 2. desember 2007 Er det ikke fem verdensdeler? Europa Amerika Afrika Asia Oseania Hvis det ikke er disse, hva er det da? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 2. desember 2007 #30 Del Skrevet 2. desember 2007 Og så trodde jeg Bergen var et land. Nå pleide jo vi å synge "vi e'kje fra Norge, vi e' fra Bergen". Er gjerne det du har hørt da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 2. desember 2007 #31 Del Skrevet 2. desember 2007 Er det ikke fem verdensdeler? Europa Amerika Afrika Asia Oseania Hvis det ikke er disse, hva er det da? :klø: Det finnes en egen tråd om det HER Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 2. desember 2007 #32 Del Skrevet 2. desember 2007 Er det ikke fem verdensdeler? Europa Amerika Afrika Asia Oseania Hvis det ikke er disse, hva er det da? :klø: Antarktis regnes nå som en verdensdel. Eh ... hm ... regnse Amerika som en forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amles Skrevet 2. desember 2007 #33 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Og så trodde jeg Bergen var et land. Jeg trodde visst mye rart. Er ikke Bergen ett eget land?? De fleste Bergensere mener jo det.. Jeg trodde at man fikk et nytt hull nedentil når man fikk mensen, derfor barn ikke kunne få barn.. De hadde jo ikke noen steder å komme ut. Tror mamma sa noe sånt til meg når jeg spurte om hvilket hull mensen kom ut av, som "det hullet har ikke du fått enda." Og så la jeg to og to sammen på barnefødsel.. Søsteren til en venninne av meg, skiftet ob hver gang hun tisset, hun trodde urinen kom ut av samme hull som blodet.. Hun var da 18 år! Vi fikk skikkelig lættis da hun forklarte hvor stress det var å bruke ob i forhold til bind. Var skikkelig påståelig på at hennes ob este ut ut av urin hver gang hun hadde tisset. Endret 2. desember 2007 av amles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murray Skrevet 2. desember 2007 #34 Del Skrevet 2. desember 2007 Trodde Tracy Chapman var en mann frem til jeg var 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peachbud Skrevet 2. desember 2007 #35 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg trodde inntil i fjor at det het et kompliment - komplimentet. Nå vet jeg at det er en kompliment - komplimenten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peachbud Skrevet 2. desember 2007 #36 Del Skrevet 2. desember 2007 Ifølge mamma trodde jeg at barn ble døpt for at håret skulle vokse ut da jeg var liten. Hun prøvde å fortklare at det ikke var tilfellet og at jeg ikke var døpt, men til liten nytte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_P_* Skrevet 2. desember 2007 #37 Del Skrevet 2. desember 2007 Og - haha- inntil ungdomsskolen kalte jeg brusen 7up for Zup. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 2. desember 2007 #38 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg trodde også at de som sang på en LP faktisk var inne i maskinen, og jeg husker jeg tenkte at det var imponerende hvor mange ganger mannen orket å synge den samme sangen. Det trodde ikke jeg, men jeg trodde de på tv-en var inni tv-en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda-78 Skrevet 2. desember 2007 #39 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg trodde inntil et for et par år siden at det heter striplet linje. Det heter jo stiplet linje... Og så trodde jeg at man fikk god sangstemme av å spise brødskorper... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mea Culpa Skrevet 2. desember 2007 #40 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg trodde at babyer kom ut av rompa ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå