Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2007 #1 Del Skrevet 1. desember 2007 Noe av det morsomste jeg hører om er når noen har gått rundt og trodd noe hele sitt liv som viser seg å være helt feil. Kom gjerne med eksempler på både dine egne og andres dumheter Jeg begynner med den første jeg kan komme på: En tidligere klassekamerat av meg trodde at solen går i bane rundt jorden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eugene Onegin Skrevet 1. desember 2007 #2 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) Jeg trodde at verden var svart hvit før i tiden. Og at fargen først kom på 1970 tallet. Det var når jeg gikk i barnehagen jeg trodde det Endret 1. desember 2007 av Eugene Onegin 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2007 #3 Del Skrevet 1. desember 2007 De i tråden om karbonadedeig (http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=78541&hl=karbonadedeig) som ikke visste at kjøtt er muskler. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 1. desember 2007 #4 Del Skrevet 1. desember 2007 Jeg trodde seriøst at Amerika var et skummelt og farlig land som lå rett over den høyeste fjelltoppen der jeg vokste opp. Derfor turte jeg aldri gå opp på det fjellet, for jeg var livredd for hva jeg kom til å se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pimbila Skrevet 1. desember 2007 #5 Del Skrevet 1. desember 2007 Jeg trodde at når programmer på nrk var tekstet på nynorsk, så snakket de en spesiell engelsk Det var vel spesielt detektimen på fredager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 1. desember 2007 #6 Del Skrevet 1. desember 2007 Jeg trodde at når programmer på nrk var tekstet på nynorsk, så snakket de en spesiell engelsk Det var vel spesielt detektimen på fredager. Jeg trodde de som jobbet i butikken bodde der. At de spiste av maten i butikken og sov i kassa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amanlis Skrevet 1. desember 2007 #7 Del Skrevet 1. desember 2007 Jeg trodde Jesus lå ytterst på et flyvende plankegulv og kikket ned på meg. Han måtte holde seg godt fast slik at han ikke falt ned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pax Skrevet 1. desember 2007 #8 Del Skrevet 1. desember 2007 Jeg trodde det het bastaskjørt og varaulv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 1. desember 2007 #9 Del Skrevet 1. desember 2007 Jeg trodde julebord var et bord med juleting. Så når pappa skulle på julebord trodde jeg han skulle stå ved et sånt bord og selge juleting. Jeg skjønte ikke hvorfor jeg ikke kunne være med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2007 #10 Del Skrevet 1. desember 2007 Morsomme svar, men jeg tror hun mente ting voksne folk har trodd, ikke barn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lulle Skrevet 1. desember 2007 #11 Del Skrevet 1. desember 2007 Jeg hadde i ungdommen en kjærest som fortalte meg at MC hadde en fartsgrense 20 km/t høyere enn biler. Etter flere år sier jeg til samme kjærest,- litt rart egetlig at MC har fartsgrense høyrer enn biler.... Han lo rått og spurte om jeg hadde gått på den..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nettvenninnen Skrevet 1. desember 2007 #12 Del Skrevet 1. desember 2007 Jeg trodde Jesus lå ytterst på et flyvende plankegulv og kikket ned på meg. Han måtte holde seg godt fast slik at han ikke falt ned. Hvordan vet du forresten at det ikke er sant...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meaty Skrevet 2. desember 2007 #13 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg trodde helt til jeg ble voksen at ordet "attpåklatt" betydde en person som dilter etter eller klenger seg på andre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2007 #14 Del Skrevet 2. desember 2007 jeg trudde at pene damer var til og stole på, at om mann behandlet andre pent og med respekt ville andre gjøre det med deg og jeg trudde at om du var snill ville alle være snille i mot deg. trudde politikere var til og stole på, at korupsjon bare fantes i andre land, at politiet alltid gjorde rett og at svarte var mindre hverdt en oss. jeg trudde på verden, livet og følelsene minne, nå trur jegt ikke mere :kaffe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk Åberg Skrevet 2. desember 2007 #15 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg er så freidig og svarer hva jeg trodde som barn, selv om ts sikkert mener voksne Hele mitt verdenssyn forandret seg da jeg fant ut at vi bor i Europa. Jeg var vel 7-8, og hadde trodd at det var et sted i Afrika (tenkte vel på Etiopia). Jeg har alltid vært veldig visuell, og helt avhengig av hvordan mine mentale kart er organisert, så dette snudde opp-ned på alt. Det samme da jeg fant ut at Madonna og Michael Jackson var amerikanske. I mitt hode stod de og vinket til meg borte i Asia et sted (i mitt indre kart). Jeg trodde også at man lagde barn ved å bake dem av deig på kjøkkenbordet. Sikkert fordi jeg trodde at bake og lage var et synonym, siden man snakket om å lage mat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2007 #16 Del Skrevet 2. desember 2007 jeg trudde på verden, livet og følelsene minne, nå trur jegt ikke mere :kaffe: Har man mistet tro og håp, har man mistet alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk Åberg Skrevet 2. desember 2007 #17 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg trodde forresten opp til nylig at DumDum Boys synger "skjerpe skreiene" i stedenfor "nå skjerpes greiene" i "Splitter pine". Jeg lærte det tidligere i år da jeg så på Petter Skjervens språkprogram. Og så trodde jeg inntil for få år siden at Aha sang "Hailo, Hailo" i stedenfor "Cry wolf, oho", og at noen i julesangen "Feliz Navidad" sang "det lysnar i dag". Disse er sikkert også på siden av det ts mener, men jeg vil ikke legge meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest La Luna i.i. Skrevet 2. desember 2007 #18 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg trodde helt til jeg ble voksen at ordet "attpåklatt" betydde en person som dilter etter eller klenger seg på andre! Hihi, det trodde jeg òg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ikke innlogget fast bruker Skrevet 2. desember 2007 #19 Del Skrevet 2. desember 2007 Dette er så pinlig at jeg bare må logge meg ut først... Men det var en tid opp til voksen alder at jeg ikke skjønte helt hvorfor folk fra Trondheim og folk fra Trøndelag ble begge kalt trøndere... Uff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 2. desember 2007 #20 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg trodde når jeg var liten at hvis man brakk armen så falt armen rett av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå